Het begint hier al gezellig te worden. Leuk! Hier ook nog geen last van misselijkheid. Wel van trekkende banden, wist niet dat dat nu al kon, obstipatie en groeiende (.)(.). Mijn buik begint ook al te groeien . Ik had echt niet verwacht dat ook al zo snel zou beginnen.
Ik wil ook een vroege aanvragen vanwege mijn endometriose en mk. Wat waren jouw symptomen bij de bbz? Ik heb namelijk al hele week beetje last van schouder en nek en kan kennelijk een symptoom zijn. Nu maak ik volgens mij behoorlijk wat hcg aan omdat ik al 9dpo positief testte en dat schijnt bij bbz weer juist minder aanwezig te zijn. Maar toch een beetje zorgjes. Kan natuurlijk ook gewoon door spanning komen die spierpijn, maar toch. Heb ook geen bloedverlies of spotting gehad.
Zo net wezen uiteten en mèn wat was ik blij dat ik mijn positiebroek aan had . Heel mijn bord leeg! (wat ik normaal echt niet wegwerk) ML zei dat mijn gezicht dikker aan t worden is!!!!! Neeeeee niet nu al, waar moet dat naar toe??? Helllppppp!!!
Haha ik heb een hele opgezette buik..... Vandaag giga hoofdpijn gehad.... Volgens ml had ik dat ook toen ik zwanger was van Elize... En ik kan ook heel veel eten, wel elke keer kleine beetjes anders word ik onwijs misselijk....
Hee dames, het klinkt misschien een beetje gek maar ik voel me toch wat jaloers op jullie kwaaltjes. Ik heb eigenlijk, buiten m'n borsten, nog nergens last van en durf me dan ook nog niet echt zwanger te voelen. Hoewel vanochtend wederom een superpostieve test, ga ik denk morgen toch even de HA bellen om bloed te laten prikken. Lijkt me fijn als ik van haar ook een positieve bevestiging krijg. Want ik voel me gewoon echt NIET anders... Vind dat toch een beetje eng. Ik durf er dus nog niet echt van te genieten....
Er zijn heel veel vrouwen die zo vroeg nergens last van hebben. Snap je onzekerheid wrl. Maar ik voel wel allemaal dingen en ben ook erg onzeker. Sterkte
Goedemorgen ladies, ik ga vanmiddag naar de HA. Il vind het super spannend wat me allemaal te wachten staat
Ik heb ook eigenlijk nergens last van ja me buik is wat boller lucht denk ik. Vandaag weer getest gelukkig nog steeds posi hihi. Morgen 4 weken staat toch beter dan 3 weken en een paar dagen. Blijft raar dat een streep zegt zwanger terwijl je niets merkt. Ja nog steeds slapeloze nachten.
24 juni, intake bij de VK Als de lijst vanmiddag niet is bijgewerkt, zal ik het even doen Oh en ik weet niet hoor, maar bij mijn VK (groot praktijk met 3 teams) mag je pas vanaf week 9 langskomen. Is het gek dat ik dat een beetje raar vind???
Ik hoor woensdag wanneer ik een afspraak heb bij de vk. Hier willen ze je al met 8 weken zien. Wel een beetje raar dat ze dat overal anders doen.
Bij ons kom je normaal gesproken ook met 9 weken. Alleen ik mag nu eerder in verband met mijn miskramen, mag nu bij 7 weken.
Nou meiden ik mag ook helaas op het roze af heb net een miskraam gehad helaas..... Dus ik ga door naar de volgende ronde... Zal af en toe weleens kijken hoe het hier gaat.... Maar voor nu trek ik me terug....