AHHHHHHHHH WAT LIEF!!!!!! Fijn dat het een goede APK was Leuk he om dat nu al te zien, die kenmerken. Op de 3d echo dacht ik bij die van ons mijn neus te spotten
Wat n prachtige echo's dames!! Zo bijzonder om echt al kenmerken te zien van jezelf of je vriend/man.
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje J 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje (Buddy = Reb) J 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje (Buddy = Mtr1982) J 30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje (Buddy = Paula) J 30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje (Buddy = Bbxx) J 01-2 Reb - 26jr - 1e kindje (Buddy = Pink) J 03-2 Paula1984 29jr 2e kindje (Buddy = Lappie) J 28-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje Afspraken, echo, nod etc. 26-08 - Reb - 3e afspraak VK 28-08 - Bbxx - Pretecho 29-08 - Sanne2011 - 2e echo 30-08 - Paula - Geslachtsbepaling 02-09 - Cathrien - NOD! - Negatieve test 02-09 - 1612 - 3e afsrpaak VK 02-09 - Pink - Afspraak Gyn 04-09 - Lappie - Controle VK 05-09 - XxPinkxX - 20 weken echo 06-09 - Mtr1982 - 20 weken echo 09-09 - 1612 - 20 weken echo 12-09 Paula1984 20 weken echo 12-09 - Bbxx - 20 weken echo 17-09 - Lappie - 20 weken echo 17-09 - Paula1984 - 2e afspraak VK 21-09 - Reb - 20 weken echo 23-09 - Reb - 4e afspraak VK 05-10 - XxPinkxX - Afspraak Gyn 14-10 - Sanne2011 - Pretecho + geslachtsbepaling 16-10 - Reb - Pretecho 06-11 - Sanne2011 - 20 weken echo J × 2 J × 3 J × 2 Vlindertjes Cathrien Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje! Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft!
Nee, nog steeds niet. Vanochtend weer n witte test. Was vanochtend op m'n vrije dag al vroeg wakker vanwege n zeurderige pijn in beide liezen. Kon niet meer blijven liggen, moest eruit. Googlen levert meerdere oorzaken op, oa blaasontsteking, maar ook zwangerschap. Heeft iemand van jullie ervaring gehad met zo'n soort pijn in de liezen?
Ik niet catrien maar idd je hoort het ook bij zwangerschap voorbij komen. Ik blijf voor je duimen meid!
Lieve meiden. Gisteren een prachtige 20 weken gehad. Een mooi meisje met alles op en aan en hele lange benen! Met mij gaat t iets minder. Veel last van mijn reuma en in overleg met artsen ga ik halve dagen werken. Dat kan ik als t over een paar weken beter gaat terugdraaien of als t slechter gaat helemaal stoppen. Ik lees nog steeds alles mee. Misschien dat ik straks wat meer energie heb om vaker te reageren X.
Gefeliciteerd met jullie mooie echo!! Wist je al dat het een meisje was, of gisteren gehoord? Leuk! Jammer dat het met jou zelf minder goed gaat.
Sjonge cathrien, blijft wel erg spannend zo. Ik herken je pijn. Ik heb dit een paar maal bij mijn ei gehad en bij beide ( ook de vmk) zwangerschappen. Ik had het in week 3, 4 en 5 van deze zwangerschap heb ik even teruggelezen in mn notities. Maar misschien ook kans op een blaasontsteking, dat weet ik niet, want die heb ik zelf nooit gehad. Maar dan doet plassen toch ook pijn? Ik had bij de zwangerschap de pijn overigens aan 1 kant. Rechts. @pinkxx fijn meis dat jullie moppie het goed doet! Jammer dat je je zo slecht voelt, hopelijk helpt de extra rust! Sterkte!
Pinxx fijn dat je 20 weken echo goed was en een meisje wat leuk! Jammer dat je zo last heb van je reuma hopelijk kunnen die halve dagen je pijn wat verlichten.
Cathrien wat balen zeg, nu is het allemaal zo onzeker. Bbxx mijn vk zei wel dat er wel een duidelijk patroon te zien is in vroeger of later dan 40 weken bavallen. Mijn moeder is 3 keer ingeleid en mijn vk zei dus dat het een grote kans is dat ook ik langer ermee loop dan 40 weken. Jeeh mtr fijn dat alles goed was! Mooi neusje hoor! Xxpink joepie ook super dat alles er goed uit zag! Met mooie lange benen. Wel balen dat je zo'n last hebt van je reuma. Hopelijk helpt het minder werken. Hier maandag de 20 weken echo. Ik vind het eigenlijk wel spannend. Het is toch een beetje een apk keuring. Maar het is natuurlijk ook super leuk!
Ja, pijn bij t plassen heb ik niet. Dus wat dat betreft lijkt n blaasontsteking me sterk. Sinds gisteravond n beetje grotere opgezette/opgeblazen borsten. Maar niet gevoelig. Kan volgens mij zowel n naderende ongi als zwangerschap betekenen. Nog steeds geen ongi, maar eind vd ochtend ook weer n spierwitte test. Pffffff...
@Pink Fijn dat de 20 weken echo goed is gegaan en fijn dat jullie meisje het zo goed doet! Hopelijk voel je je toch snel wat beter, fijn dat je minder gaat werken, kan je wat meer aan jezelf denken. @1612 Veel plezier maandag bij de echo, laat je even weten hoe het ging? @Cathrien Ik kan niet anders zeggen dan sterkte met afwachten, ik weet hoe zenuwslopend het kan zijn. Toen ik net twee maanden gestopt was met de pil, was ik eens 9 dagen overtijd (maar we waren nog niet aan het proberen), de huisarts zei toen dat je zelf je ongesteldheid ook kan uitstellen wanneer je teveel stress hebt o.i.d. Ik weet niet in hoeverre zoiets klopt, maarja. De andere kant is gewoon weer een late eisprong, wat ook zo frustrerend is. Pff, hopelijk snel wat meer duidelijkheid voor je!
1612 sucses alvast voor de echo meid! Hier donderdag aan de beurt voor de apk toch spannend he. Woensdag is de tweeling van een nicht van ml geboren wat een hupjes zoooo schattig! En groot zeker voor een tweeling met 35 weken wow! 2 jongens 1 van 2395 en 1 van 2500gr! Ze kon ook de laatste weken echt niet mee lopen met haar enorme buik.
Goedemorgen meiden! @Paula1984: Ja de tijd gaat zo snel. Jij mag gelukkig ook deze week weer voor een echo. Blijft toch spannend. @Bbxx: Jij had ook een mooie echo! @Cathrien: Balen meid, heel begrijpelijk dat je gek wordt van onzekerheid. Ik heb meerdere keren blaasontsteking gehad en pijn in de liezen komt mij niet bekend voor. @XxPinkxX: Fijn dat jouw kleine ook door de APK keuring is gekomen en gefeliciteerd met de kleine meid!. Wel balen dat het met je reuma minder gaat. Probeer je er aan over te geven. @1612: Spannend hoor 20 weken echo vandaag. @Reb & Lappie, hoe gaat het bij jullie? Ben ik nog iemand vergeten? @hier. Babykamer is besteld ! Van het weekend het zoontje van m'n neef bewordert. Klein mannetjes hoor, was 3 weken te vroeg geboren. Verder iets te veel gedaan van het weekend. Zolder leeg aan het ruimen voor het plaatsen van een dakkapel. Gevolgd is last van m'n rug en moe zijn . Ik hoop dat het snel weer weekend is.
Nou de 20 weken echo was goed! Wel een opluchting eigenlijk, ik kan mijzelf zo lekker onzeker praten. Wat het word houden wij nog mooi voor onszelf.
Fijn dat alles goed is 1612! En dan nu samen maar genieten en wennen aan t idee van n jongen of meisje. Wij horen t dan over n week of 20 wel. @hier: gisterochtend nog getest: negatief Gisternacht na weer n dag feesten had ik n veeg bruin bloed bij t plassen, dus dacht daar is dan eindelijk m'n ongi. Maar vanochtend geen druppel in t inlegkruisje en alleen n klein veegje roze bloed bij t plassen. (sorry voor de details) Maar na weer n hele dag afwachten weer niks. Net bij t klussen wel n ietsiepietsie roze bloed, maar t lijkt in de verste verte niet op n ongi. Wat moet ik nou toch?? Wanneer moet ik me zorgen gaan maken? Is er toch iets mis sinds de curettage? En kan ik dan de gyn bellen vd curettage of moet ik eerst naar m'n eigen ha? Hoe lang moet ik t nog aankijken? Zo moeilijk dit afwachten...