Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje J 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje (Buddy = Reb) J 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje (Buddy = Mtr1982) J 30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje (Buddy = Paula) J 30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje (Buddy = Bbxx) J 01-2 Reb - 26jr - 1e kindje (Buddy = Pink) J 03-2 Paula1984 29jr 2e kindje (Buddy = Lappie) J 28-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje Afspraken, echo, nod etc. 02-09 - Cathrien - NOD! - Negatieve test 02-09 - 1612 - 3e afsrpaak VK 02-09 - Pink - Afspraak Gyn 04-09 - Lappie - Controle VK 05-09 - XxPinkxX - 20 weken echo 06-09 - Mtr1982 - 20 weken echo 09-09 - 1612 - 20 weken echo 12-09 Paula1984 20 weken echo 12-09 - Bbxx - 20 weken echo 17-09 - Lappie - 20 weken echo 17-09 - Paula1984 - 2e afspraak VK 21-09 - Reb - 20 weken echo 23-09 - Reb - 4e afspraak VK 05-10 - XxPinkxX - Afspraak Gyn 14-10 - Sanne2011 - Pretecho + geslachtsbepaling 16-10 - Reb - Pretecho 06-11 - Sanne2011 - 20 weken echo J × 2 J × 3 J × 2 Vlindertjes Cathrien Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje! Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft!
@Cathrien 9 dagen alweer, wat vervelend meid! Als jij je zorgen maakt, zou ik toch wel gaan bellen. Want die stress is ook vervelend. Ik weet niet hoe je cyclus in elkaar zat voor de curettage? @Paula Bijna donderdag!! Ik moet nog wachten tot volgende week zaterdag.. Pfff! @Mtr Ik ga me steeds wat beter voelen (al durf ik dat nog niet te hard te zeggen, haha). Alleen moet nog steeds niet te lang willen lopen met die stomme bandenpijn. Welke babykamer is het bij jullie geworden? Ik hoop ook voor je dat het snel weekend is, maar niet teveel gaan doen dan he @1612 Fijn dat je een goede 20-weken echo hebt gehad! Nog een mooie echofoto? Hoe gaat het verder met je?
Oh de boom in de babykamer tot nu toe. Moet hier en daar nog wat opgeleukt worden met diertjes en kleurtjes Schoonmoeder gaat vandaag verder!
@Cathrien: Als jij je er niet prettig bij voelt, moet je gewoon bellen. Wanneer had de Gyn jouw ei verwacht? @Reb:Fijn dat je je beter gaat voelen. Wat heb je een onwijs leuke boom! We hebben een combi gemaakt van de Winsor en de Marseille kamer bij Babydump. De kast en commode van de Windsor en het ledikant van de Marseille. Zo kregen we er ook nog een box bij kado. @1612: Fijn dat alles goed was met de kleine. Foto?
1612 fijn dat de echo goed was! Reb ja spannend wel hoor! Gelukkig heeft de dame van de pretecho even globaal gekeken en zag zo snel een grote afwijkingen dus ga redelijk kalm er naar toe. (Ze is ook seo echiscopiste)
@Mtr Mooi hoor, zeker de kast en commode! Relaxed dat je een box erbij krijgt @Paula Dat scheelt wel heel erg! Komt vast goed!
Op n woensdag op CD17 was de afspraak met de gyn. Ik vertelde dat ik dmv ovutests dacht dat ik m'n ei dat weekend ervoor gehad had. Met de inwendige echo zei hij toen dat ie of echt nét geweest was, maar eigenlijk dacht dat ie zeer binnenkort nog moest gaan komen. En dat ie me aanraadde om de komende dagen nog wel te blijven doorgaan met vrijen. Hahaha... Op CD18 en 19 deed ik toen toch nog 2 ovutests maar waren hartstikke negatief. Maar! Gister had ik ineens n ingeving, herinnerde ik me weer iets! En gister zocht ik t in me appie ff op en op CD26 en 27 heb ik 'eggwhite' genoteerd. Ik weet nog dat ik tegen vl zei "als ik niet wist dat ik binnenkort ongesteld zou worden zou ik bijna denken dat ik me eisprong ga hebben nu"...!! Dat vruchtbaar slijm had ik overigens ook t weekend vd positieve ovutests, maar minder. Dus... misschien kwam toen pas me ei....?! Zou de veeg bruin en roze op zondagnacht en maandagochtend van n innesteling kunnen zijn?? Toen zat ik op CD35/36. Dat kan toch, n week na ei innestelingsbloed? Bij de andere zwangerschap had ik dat niet hoor, maarja... men zegt dat er door n curettage veel veranderen kan in je lichaam.... Dat zou dan in dat geval betekenen dat ik nu op grofweg 9dpo zit. Shit, straks toch nog raak...? Klinkt best aannemelijk toch? Of haal ik me dingen in me hoofd die op hersenspinsels gebaseerd zijn? Ik wacht deze week nog af, doe dan vh weekend nog n test en als t dan nog onduidelijk is ga ik es n belletje naar de gyn wagen. Oja, @reb: ik heb in me handtekening nu ook m'n eerdere cycli gezet. Allemaal dus wel netjes behalve de 1e na t stoppen met de pil.
Hey Cathrien als je rond die dagen ook hebt geklust, klinkt dit wel aannemelijk hoor. Had je toevallig nog ovutesten gedaan bij je eggwhite periode of niet? Spannend hoor en als het na dit weekend niet duidelijk wordt misschien toch even de Gyn bellen?
Oh heerlijk 1612 dat alles goed was. Ik mag ook donderdag net als jij Paula Ook bij mij heeft de pretecho dame een beetje gespiekt en zag er allemaal wel goed uit, ik ben niet zenuwachtig, heb er vooral erg veel zin in om ons jochie weer te zien Wat leuk iedereen in de weer met kamers kopen, ruimen, inrichten, klussen of opknappen. Ik hoop over 4 weken aan klussen te beginnen in de babykamer. Moet eerst nog heel veel behang afstomen... blehh..
Nee, m'n ovutests waren toen op. Dus heb toen niet getest. Wel geklust rond die dagen, dus ja... zou kunnen. Afwachten maar weer.
Haha ik ook half negen kon ik als eerste tercht hihi jij dacht ook ga geen hele dag er tegen aan zitten hikken
Gisteravond en vannacht mega buikkrampen gehad. En na al 9 dagen over tijd is vanochtend eindelijk m'n ongi gekomen. Wel n mega bloedbad met grote stolsels (sorry voor de details) Misschien toch nog vanwege de curettage..?? Ik kan dus eindelijk aan n nieuwe ronde beginnen. Banner zal ik later vandaag nog even aanpassen. Vraag me alleen af van welke lengte van cyclus ik nu uit moet gaan....
He catrien in elk geval duidelijkheid meid. Het is normaal hoor om na een curretage heftig ongesteld te zijn meid. Is alleen maar goed je lichaam maakt zich goed "schoon" om weer een mooi schoon bedje te maken. Ga je ovu testen gebruiken of niet? Geen idee wat je cyclus gaat doen is niet te voorspellen. Als je ovu testen gebruik en evt tempt dan kun je je ei opsporen en ongeveer inschatten hoelang je cyclus gaat zijn. Heel veel sucses ik hoop dat dit jullie ronde mag zijn!
Pff niet leuk cathrien,maar wel uit je onzekerheid. Ik sluit me aan bij paula en ik zou toch een keer even wat langer testen met ovutesten om er weer grip op te krijgen. vorige keer adviseerde ik tarwekiemolie van vogel. Opvallend veel vrouwen zijn hier direct zwanger mee geworden, bevorderd de innesteling en schijnt goed te zijn voor je cyclus. Toeval of niet, ik was direct zwanger met twkolie. Misschien heb je er wat aan? Ik voelde me er in ieder geval erg goed bij en kreeg ook nog een mooi huidje. Dus dat was sowieso meegenomen. Sterkte met je krampen en ik blijf duimen!
@Cathrien Wat ontzettend vervelend meid! Maar in ieder geval zit je nu niet in die onzekerheid. Hopelijk de volgende ronde raak. Ik weet niet wat voor cycluslengte je aan moet houden, lastig. Ik zou toch voor jezelf een veilig aantal dagen nemen, dat je niet al heel vroeg gaat beginnen met testen. Knuf! @Paula & bbxx Succes morgen en geniet ervan! Ook knuffels voor jullie!