Knuf voor Cathrien! Nu heb je wel duidelijkheid! En op mp kun je goedkoop ovutesten kopen. Ik zou er gewoon een hoop inslaan en op jacht naar je ei! Bbxx en Paula heel veel succes en plezier morgen!!!
Dank jullie wel voor t reageren en meeleven. Lief. De ongesteldheid is de hele dag al echt heftig, met buikpijn en al. Bah! Ik hoop niet dat ik dit nu in vervolg steeds zo heftig heb. Voor de curettage was t niet zo heftig. Maar goed, wat al gezegd werd... hopelijk wordt dit onze ronde! Ik heb zojuist in elk geval ovutests besteld. Samen met t spotten van m'n vruchtbare slijm moet dat dan goedkomen! Spannend..
Goedemorgen allemaal! Vandaag ben ik 20 weken!!!! Jahoe! Ook worden vandaag de meubeltjes, kinderwagen en maxi cosi bezorgd!
@Bbxx en Paula1984: Veel plezier vandaag! @Cathrien: Fijn dat je uit de onzekerheid bent. Misschien kun je ook gaan temperaturen, dan ben je wel niet optijd om je ei te spotten, maar dan heb je wel zekerheid wanneer hij is geweest. @Lappie: Yeah, op de helft! Leuk dat je kamertje en zo vandaag komen. Veel plezier met alles op z'n plek zetten.
Goedemorgen dames!Zo de 20 weken echo gehad alles helemaal top met onze zoonGeen bijzonderheden keurig allemaal.Meneer lag met zn koppie heerlijk op de placenta hebben daar echt hilarische foto's van want hij weigerde ook te verplaatsen ze moest echt haar best doen voor sommige metingen hihi.Alles gemiddeld maar naar de grotere kant loopt weekje voor op groei heel normaal zei ze gezien jullie en jullie zoon.Vind het zn wonderlijke echo zo gedetailleerd allemaal♥Hier nog een mooie foto
Waaaauwwww mooie foto Paula! Lekkerding ook. Als ik een meid krijg wil ik ze wel eens aan elkaar voorstellen @Mtr Jeej bijna 20 weken! @Lappie.Hoera hoera.hoeraaaaa
Temperaturen is echt niks voor mij. Moet er niet aan denken om dat elke ochtend om dezelfde tijd te moeten doen. En dan ben ik er nóg meer mee bezig. En, dat is me net n stap te ver. Mooie echo foto Paula!!
Die Reb het is echt de moeite waard straks zul je zien! Dank je catrien. Hopelijk is dit jullie maand sucses!
Mooie echo Paula! Leuk Lappie meubeltjes en de wagen. Dan wordt het steeds een stukje echter! Hier hebben we alles al.....wel jammer.....maar ook wel makkelijk. Binnenkort toch opzoek naar wat nieuwe leuke kleertjes. Ik weet niet of halve dagen werken nu zo'n goed idee is geweest. Het levert me meer stress/werkdruk op dan ik had. Hopelijk wordt dat beter.... Sorry voor mijn geklaag!
Hoi meiden, fantastische echo gehad vandaag! Ons kereltje doet het perfect en alles was tiptop in orde. Volgens de metingen is hij bij geboorte rond de 3 kilo, dus mooi formaatje Compleet in love!!!!! Klaag af en toe maar lekker hoor pink, hoop dat het oplucht. Hopelijk snel een beetje meer rust voor je!! mooie foto hoor Paula. Blij dat jullie ventje het goed doet!!! hier nog een foto van z'n koppie!
Bbxx wat fijn dat alles bij jou ook goed is en ook al zn mooie profiel foto van de beeb. Dat is een lief formaatje maar pin je niet vast he meid zijn schattingen. Hier word beebje groter dan zijn broer geschat en die was 3810 we zien het vanzelf wel he hihi
Haha nee ga ik me zeker niet op vastpinnen, maar vl en ikzelf waren ook niet zo groot bij de geboorte. Ik woog 2500 en vl 3200 gram. Maar we zien wel. De voorspellingen bij jou voorzien dus een flinke hollandse kerel ik ga wel nog wat beter op mn dieet letten, zodat ons beebje niks tekort komt de komende weken!
@Paula1984: Mooie echo meid! @Bbxx: Jij hebt ook een mooie echo zo van zijn gezicht. Ik denk dat het nog helemaal niks zegt hoor, het gewicht. Mijn moeder heeft tot 5 maanden aan 1400cal. dieet gezeten, wist niet dat ze zwanger was. En ik was 8300 gram . @Reb: Nog eventjes geduld en dan mag je ook. Kan me voorstellen dat je het wachten zat bent . @Cathrien: ja ik kan me voorstellen dat je temperaturen een opgave vindt. Ik vond het wel fijn om die zekerheid te hebben. @Pink: Klaag maar lekker hoor! Dat mag hier . @Hier: gaat z'n gangetje. Beetje veel stress op m'n werk. Ik moet vanmiddag naar de VK en ga met haar overleggen om halve dagen te gaan werken. M'n emmertje begint een beetje over te lopen en dat is niet goed voor de kleine.