15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bbxx

bbxx Niet meer actief

Dankjewel meiden :)

Wat fijn mtr om halve dagen te werken. Pas goed op jezelf!
    Jij was wel een flinke zeg!

voor de goede orde ben niet op een speciaal dieet of zo. Bedoelde gewoon dat ik nog voedzamer wil gaan eten om de kleine wat extra mee te geven.

Heb zo n vreemd gevoel dat ik namelijk te vroeg zal bevallen. A omdat dat bij mijn moeder ook zo was. B omdat ons beebje beetje klein is voor een knul. En C omdat ik een verleden heb met endometriose en heb gelezen dat deze vrouwen vaker prematuur bevallen...

wil ik dus echt niet. Dus maar goede voorzorgsmaatregelen nemen en kleintje alles geven wat ik kan om goed door te groeien

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hey gekke bbxx dat dacht vast niemand hoor ik niet in elk geval.
    Je wil gewoon goed gebalanceerd eten en het beste voor jou en je beeb goed bezig!
    Heb je deze gevoel over vroegtijdig bevallen al besproken met je vk?

3. bbxx

bbxx Niet meer actief

;););)

Nee nog niet besproken, maar bij anamnese wel verteld van endo en vroege bevalling moeder. Daar gingen ze toen niet op in verder.

4. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht ook niet aan zo'n dieet hoor Bbxx ;). Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat mijn moeder tijdens de zwangerschap aan een dieet was maar dat ik alsnog een dikke baby was :D. Maar ik begrijp dat je extra gezond wilt eten.

Ik heb overigens net wel even lekker een broodje leverpastei gegeten. Eet het nooit en dat ene broodje kan volgens mij niet zo heel veel kwaad.

5. paula1984

Gewoon voleggen de volgende afspraak bbxx je loopt nu allemaal te malen en zoeken. Met wat antwoorden weet je waar je aan toe ben en kun je voorbereid en gerustgesteld zijn.

Mtr elke dag 1 boterham max zeggen ze dus de ene keer kan echt geen kwaad hoor.

6. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Beetje late reactie, maar ik zit er toch over te denken om aan de tarwekiemolie te gaan. Zijn gewoon capsules toch? Mag je dat ook gewoon blijven gebruiken als je zwanger bent?
    En waar kan je t krijgen? Verkoopt etos t ook? Of n andere drogisterij of meer zoiets als de tuinen?

7. bbxx

bbxx Niet meer actief

8. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Oké, dankjewel. Ik ga deze week ff op zoek. Hopelijk werkt t bij mij net zo goed. :D

9. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Bij de Etos hebben ze 't niet. :(
    Ben ook bij de ekoplaza wezen kijken en daar hebben ze t ook niet. Ik kom helaas deze week niet in de buurt van andere drogisterijen, omdat ik de hele week moet werken. Dus das wel balen. :(
    Zou t nog nut hebben om er pas mee te beginnen nét voor je eisprong? Of heeft t dan geen zin meer?

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Morgenochtend om 10.00u heb ik mijn 20-weken echo! brrrrrrrr
    Vind het best wel spannend! Ik krijg de GUO die duurt 45 minuten ipv de gebruikelijke 30 minuten.
    Hoop zooo dat alles er goed uit ziet!

11. paula1984

Spannend lappie sucses!
    Hopelijk kun je lekker slapen.

12. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lappie veel succes vandaag! Het gaat vast allemaal goed met je kleintje!

13. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik denk het wel hoor dat t dan nog zin heeft.

14. bbxx

bbxx Niet meer actief

Spannend Lappie. Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan zojuist!

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik ben weer terug!
    Alles zag er goed uit.
    Alleen een mild verwijd nier kelkje of zoiets, maar dat zien ze wel wel vaker en trekt vaak later weer weg. Moet hiervoor over 9 weken terug komen. Maar niets om ons zorgen over te maken.
    Ik ben gewoon heeeeeeel erg blij nu!!! :D
    Ze heeft wel 18 foto's gemaakt van de echo. Zal zo even een hele mooie plaatsen.
    Oh en dat het een jongetje is, is weer bevestigd.

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Onze zoon:

17. bbxx

bbxx Niet meer actief

Wauw super Lappie!!!! Heerlijk en wat een schattige lipjes en neusje! Fijn hoor meid!!!!

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Thanks! :D
    Ben ook zo blij!!

19. paula1984

Super lappie gefeliciteerd!
    Wat een prachtige echo wauw!