Oh jeetje, wel iets om in de gaten te houden ja! Hopelijk wordt het niet al te extreem en ze zullen je vast goed in de gaten houden. Maar hoe gaat het verder met je? Ben benieuwd naar het kamertje! Wel fijn zo'n nieuwe dakkapel!
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje J 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje (Buddy = Reb) J 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje (Buddy = Mtr1982) J 30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje (Buddy = Paula) J 30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje (Buddy = Bbxx) J 01-2 Reb - 26jr - 1e kindje (Buddy = Pink) J 03-2 Paula1984 29jr 2e kindje (Buddy = Lappie) J 28-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje Afspraken, echo, nod etc. 17-09 - Lappie - 20 weken echo 17-09 - Paula1984 - 2e afspraak VK 21-09 - Reb - 20 weken echo 23-09 - Reb - 4e afspraak VK 03-10 - XxPinkxX - Afspraak Gyn 08-10 - Reb - Trouwdag 11-10 - Cathrien - NOD! 14-10 - Sanne2011 - Pretecho + geslachtsbepaling 16-10 - Reb - 2/3/4D Pretecho 21-10 - Reb - 5e afspraak VK 02-11 - XxPinkxX - 3D pretecho 06-11 - Sanne2011 - 20 weken echo J × 2 J × 3 J × 2 Vlindertjes Cathrien Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje! Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft!
Goh Mtr, inderdaad goed in de gaten houden! Succes met je verbouwing, hopelijk ben je snel uit de ergste rommel, want ik weet uit ervaring dat je hele huis dan op z'n kop staat.
hallo dames! Zo dat is lang geleden...denk zo'n 10 weken ofzo...shame on me! Heb af en toe nog wel wat meegelezen...maar ik zit de laatste tijd gewoon erg weinig op internet en ben erg druk op m'n werk...vakantie...ach vanalles en nog wat! Even voor een update van de lijst... Wij krijgen een MEISJE!!!! Nou verder heb ik ook niet heel veel nieuws hoor...het gaat allemaal lekker z'n gangetje! Babykamer zo goed als af...al heel wat spullen ingeslagen... Ik ga proberen om weer wat actiever mee te doen in het forum hoor Fijn weekend alvast iedereen!!
Heey ja hoor met jou ook? Volgens mij.zitten de meeste meiden van hier ook in de andere feb topics of heb ik het mis! Ik zie jou daar ook en ook reb of ben ik nu in de war?
Sorry dan ben ik ik de war met lappie zei zit ook bij 1 tm 15 februari. En reb ook. En ik dan. Oe leuk weer even hartje luisteren altijd een heerlijk moment!
Ik ook niet hoor. Alleen hier en een ander oude mutsen topic . En ik heb weinig te melden zonder te zeuren over pijntjes en kwaaltjes dus dan schrijf ik wat minder. Wel leuk is dat ik van mijn ouders een Co-sleeper heb gekregen. Of gij is besteld. Leuk leuk! Kan onze mini lekker naast me slapen. Dl heeft eerst in de kinderwagenbak naast mijn bed gelegen en daarna in haar ledikant naast mijn bed. Maar dit is toch makkelijker. Maar ik ben ook benieuwd hoe het met de rest is!
Pinkxx wat een mooi kado leuk! Wij hebben een wiegje de eerste weken zl heeft er 10 weken in gelegen bij ons.
Sanne, alles goed met de zwangerschap? & dames... Zijn er nog buikfoto's, ik vergeet het elke keer, pff
Wat lief dat je dat vraagt. Mijn nod is n dagje naar voren gegaan vanwege n iets eerdere eisprong. Nog n ruime week wachten. Pffff... Voel nu nog geen kwaaltjes. Als ik die wel krijg wil ik zondag of maandag misschien al n eerste testje doen. Spannend! Maar ik zit nu met n beginnende blaasontsteking. Zondag écht pijn bij t plassen en n veeg roze bloed (waarvan ik stiekem hoop dat t van n innesteling is). Sinds zondag dus liters water aan t drinken en vitamineC en cranberry pillen. Vanochtend zo waar voor t eerst bijna geen pijn meer bij t plassen. Dus t lijkt te verbeteren. Wil liever niet naar dokter want ben bang voor antibiotica kuur. Dat lijkt me voor n evt innesteling niet zo best.. en voor je lichaam überhaupt niet. Ik kijk t dus nog ff aan.
Hopelijk gaat die blaasontsteking snel weg! Maar anders wel gaan hoor, een verwaarloosde blaasontsteking is erger voor de baby dan antibiotica. Ik heb wel vaak blaasontsteking gehad, maar nooit met bloed... Had jij dat eerder al eens? Spannnnnendddddd verder, nod komt gelukkig alweer in zicht. Ga heel erg voor je duimen hoor!!!!!
Ik heb het ook wel eens met bloed gehad dat betekend dat het heel erg is al. Kan natuurlijk ook een innesteling zijn dat zou super zijn. En idd wat reb zegt antibiotica is minder schadelijk dan een verwaarloosde blaasontsteking
Wat een super leuk cadeau zeg Pink!!! Wij hebben een normaal wiegje cadeau gekregen welke we de eerste tijd op onze slaapkamer zetten. Wordt wel passen en meten. Spannend weer Cathrien. Blaasontsteking is niet leuk Hopelijk snel vanaf. Ik duim duim duim duim. @hier Controle was goed, nog even kort mogen spieken, want ze had het echoapparaat nog aan staan. Altijd leuk!!! Hij ligt nu al dik 9 weken in dezelfde houding ongeveer, in stuit (diagonaal).. hopelijk blijft ie niet zo liggen Verder voel ik me goed.. alleen heel erg moe... door de vele nachtelijke toiletbezoekjes. Dat breekt je toch wel op. Maar moet eerlijk zeggen dat buiten het slaapgebrek de klachten best meevallen Vergeet steeds buikfoto's te maken.. stom stom... daar ga ik spijt van krijgen.. Ben overigens ook wel benieuwd naar bevallingsverhalen van de ervaringsdeskundigen hier... want eerlijk : ik heb géén idee wat me te wachten staat! Ik wil trouwens in het ziekenhuis bevallen, wat willen jullie? Ik overweeg ook om flesvoeding te gaan geven, wat doen jullie? Ik heb zoveel ellende verhalen gehoord over de borst én ik vind het ook wel tof als vl de fles kan geven zodra onze uk er is. Wat is jullie mening hierover? Ik weet dat borst net wat beter is, maar ben uiteindelijk als flessenkind ook gewoon gezond opgegroeid zonder veel ziek zijn en allergieen. Ik merk wel dat er heel negatief gereageerd wordt op mijn fles-gedachte Nou ben benieuwd naar alle verhalen en ervaringen
Ieder zijn ding toch, ik ga in ieder geval voor borstvoeding. Na een aantal weken kan ik ook kolven zodat mijn vriend dan ook een fles kan geven. Maar heb een superhandig boek over borstvoeding, erg blij mee. Alleen er staat in dat je de eerste drie maanden beter niet kan kolven.. Dat gaat mooi niet door. Ik ga ook in het zhuis bevallen trouwens. Fijn dat je alleen moe bent, scheelt toch weer