Hoi, Ik ben een behoorlijke koffiedrinker. Nou weet ik dat caffeïne slecht is als je probeert zwanger te worden maar ik kan nergens vinden of 1 a 2 kopjes per dag wel gewoon kan. Ik ben echt al behoorlijk geminderd maar voel me er soms niet helemaal prettig bij als ik mijn kopje koffie opslobber... Weet iemand hier iets meer van??
Ow haha, dan valt het bij mij nog wel mee. Ik normaal 6-8 koppen per dag. Nu 1-2, netjes he . Heb jij niet ongelooflijke afkickverschijnselen gehad dan?
Ik had ergens een keer gelezen dat je niet meer dan 4 bakken koffie per dag drinkt, ik hou zelf ook wel erg van een bakkie pleur haha ben ook wel geminderd nu, hopen dat het ook daadwerkelijk gaat helpen natuurlijk
Hahaha ja ik was mega chagerijnig eerst en had echt veel hoofdpijn. Nu drink ik dus veel minder maar voel me wel veel beter moet ik zeggen haha.
Ik ben ook zo'n koffiegek. Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Tot die tijd heb ik op werk gewoon per dag 3 koppen koffie gedronken. Thuis drink ik alleen caffeinevrije koffie. Dat scheelt weer....
Jeetje Corina, das veel! Ik dacht dat ik erg was! In mijn studietijd dronk ik gerust 8 koppen koffie op een dag. Maar geloof niet dat ik ooit aan 14 gekomen ben
@lillith Gefeliciteerd!!! Ik dronk voor het zwanger-worden-traject ook zo'n 7 koppen per dag (wel senseo trouwens) tijdens het zwanger-worden-traject 4 koppen hooguit en nu nog maar 2 sinds we in de MMM zitten. En ik drink er nu decaf bij als ik toch nog zin heb in koffie. Ook cola drink ik niet meer sinds we in de mmm zitten. Het was dan wel cola light maar vanwege de cafeine toch maar mee gestopt.
Ik geloof dat het 3 koppen koffie per dag is wat veilig kan, 4 zal ook nog niet zo'n probleem zijn. Let wel ook op andere caffeine houdende drankjes (cola, energie drink, heeel veel zwarte thee). Maar 1 of 2 bakjes per dag moet zeker geen probleem zijn. Liefs Mamaloe
Is dit ook alweer slecht? Ik drink gewoon vijf bakken per dag. Ben nog niet zwanger hoor, maar we zijn aan het proberen....
Ik denk dat gezellig een kopje koffie drinken echt geen kwaad kan hoor. Toch beter een kopje koffie drinken en gezellig zitten kletsen dan je te zitten suf piekeren of je nu wel of niet een kop koffie drinkt ...