Hier even advies nodig. Vorige maand werd ik 4 dagen te vroeg nog. Vond ik wel opvallend omdat ik normaal bijna altijd een cyclus heb van 28 dagen (soms 27 of 29). Verder een normale menstruatie, wel eerst 2 dagen licht maar daarna heel normaal en het duurde tot afgelopen donderdag. Nu had ik gisterenavond (zondag) opeens bloedverlies (ziet zo veel en geen buikkrampen)Vanmorgen nog steeds. Ik vond dit heel raar en heb een zwangerschapstest gedaan.. En ja hoor deze geeft aan dat ik zwanger ben. Echt een goede duidelijke streep maar wel iets lichter dan de controle streep. Nu weet ik niet zo goed waar ik aan toe ben, heb geen test meer in huis maar ik ga er morgen een halen en deze dan woensdag nog een keer doen. Van deze maand kan ik eigenlijk nog niet zwanger zijn (het is pas dag 10 in mijn cyclus) en na vorige maand heb ik een menstruatie gehad. Nu ben ik bang dat ik toch zwanger ben/was van vorige maand en een miskraam heb/krijg. Moet ik gewoon afwachten en over een paar dagen nog eens testen of kan ik beter de vk bellen? Alvast bedankt
hoi hoe lang je zwanger bent kan ik niet zeggen. Je kunt inderdaad nog een test doen. Je mag ook een afspraak maken bij een verloskundige en dan zul je met een echo vanzelf zien hoe ver de zwangerschap is gevorderd. Neem je al foliumzuur en vitamine D? Mirjam
Bedankt, Ik heb de vk gebeld en kan waarschijnlijk morgen voor een echo. En ja, trouw aan de foliumzuur. Vitamine D niet maar als ik echt zwanger blijk te zijn neem ik weer zwangerschapsvitamine