Bij mijn dochter had ik een knaller 13dpo, nu pas op 19dpo, dus je hoeft echt niet nu al een knaller te hebben... Hangt heel erg af van wanneer het eitje ingenesteld is. Geniet!
Ik had pas met 5w4d een knaltest. Pregnyl 5000 is na zo'n 10 dagen uit je bloed, 10000 na zo'n 14 dagen. Een evt pregnylrest zou kunnen maar dat zou zo'n tuurstreepje moeten zijn. Deze is echt veel te duidelijk om nog restje pregnyl te zijn.
Ja maar als het de pregnyl is dan wordt hij niet donkerder, maar juist lichter 20 dagen na pregnyl pas? Meestal is het toch 14?
Ik vind het ook een hele duidelijke test voor 15 dagen na de pregnyl!! Ik ben zwanger geworden op 10.000 pregnyl. Voelde mij op dag 14 na de pregnyl (en 12 dagen na IUI) zó beroerd dat ik toch getest heb 's middags. Een dikke streep! Natuurlijk ook zo bang dat het van de pregnyl kwam, dus het fertiliteitscentrum gebeld. De verpleegkundige gaf aan dat het niet meer van de pregnyl kon zijn. En idd ik was écht zwanger!! Hebben het gevolgd met 2 maal een bloedtest op HCG. Ik hoop dat je test nog steeds mooi positief is, dan durf ik je nu al keihard te feliciteren!!! Maar wat is het spannend he.....Het besef heeft bij mij heel lang geduurd.
Ik sluit me bij de dames aan, als het pregnyl was dan zou de streep juist lichter moeten worden nu en dat is toch echt niet gebeurt. gefeliciteerd
hij is duidelijk opgelopen vind ik. maar ik zou een slag om de arm houden dat wat het ziekenhuis tegen je zegt zou ik doen. maar ik vind het er echt goed uitzien. wat spannend het is je gegund.
Ach ga weg.... dit is zeker van een zwangerschap hoor!!! Elke ziekenhuis zegt iets anders qua test datum. Nou geloof me, jij bent zwanger!!! Xxx gefeliciteerd
Ik denk ook dat we je mogen feliciteren!! Zo duidelijk opgelopen in één dag, kan nooit pregnyl zijn! Gefeliciteerd!
Dit is wel een heel duidelijke test hoor.... En het tsreepje op d actiontest verdwijnt en dan blijft er ene pennestreepje achter. Ik denk dat je toch echt zwanger bent hoor meid. Anders een test doen met zwanger/niet zwanger en dan met weekaanduiding?
Nee dit is geen pregnyl. Dat is allang uit je lichaam. Hier mag ik altijd testen 15 dagen na pregnyl 10000eh. Dan is de pregnyl echt uit je lijf. Je bent gewoon zwanger meid, en dat de test lichter is vind ik nou niet echt. Morgen maar een clearbleu digital dan weet je het zeker.
Hij wordt helemaal niet lichter, hij is alleen aan de onderkant niet goed doorgelopen. De eerste is opgedroogd en dan krijg je altijd kleur verschil. Plaats even foto's onder elkaar die een half uur na testen gemaakt zijn van alle dagen. Dan zie je echt wel verschil denk ik. Niet meteen de hoop opgeven. Alles kan maar zo ongelooflijk donker testen van pregnyl na zoveel dagen lijkt mij onmogelijk.... bij mij 10.000 er na 8 dagen al uit bij sommigen een minimaal streepje op dag 14 maar niet zo.... Ik zou dus de foto's onder elkaar zetten van alle testen en niet de opgedroogde met de anderen vergelijken. Xxx
Hij loopt mooi op. Hcg verdubbeld elke 48u dus je kan eigenlijk alleen de testen waareen dag tussen zit met elkaar vergelijken. Dus die v dag 15 &17. Je vind het moeilijk te geloven he? Morgen de cb digital met weken indicator?