Ik vind het ontzettend moeilijk om te geloven. We zijn al een hele tijd aan het proberen en nu de laatste 2 jaar bij de gynaecoloog. Het nemen van de hormonen de afgelopen 1,5 jaar heeft bij mij flink z'n tol geëist, waardoor ik nu tegen een flinke burn-out aan zit. En dan lijkt er ineens een lichtpuntje te zijn, het lijkt te mooi om waar te zijn.
De MMM is uitputtend, eenzaam en vol stress. Dat eist op gegeven moment zijn tol. Maar aan je testen te zien is het doel bereikt. En dat is doodeng, ik weet het. Ontkennen maakt het niet minder eng, ontkennen maakt je meer eenzaam. Kom op meis, er zit gewoon een baby in je buik. Hoe onwerkelijk en eng ook, je mag hier heus van genieten.
Nee hoor geen pregnyl meer flinstone En dit lichtpuntje wordt hopelijk een hele mooie baby voor jullie.. hopelijk komt t helemaal goed met je en voel je je gauw stuk beter.. heel veel geluk 💖
Mag ik hem erin gooien; I told you so!!!! Ik ben ook een ex mmm mama en ik weet hoe dit voelt!!!! Gefeliciteerd
Ook nog even een digitale test gedaan: 2-3 zwanger Gynaecoloog gebeld en ik werd gefeliciteerd, ik durf het langzaam te gaan geloven 😃