Lieve meiden, Even een vraagje; Ik heb een cyclus van altijd 28 dagen, nu ben in afgelopen maand op vakantie naar Egypte geweest waar het gemiddeld zo'n 40 graden was. De 22e had ik ongesteld moeten worden maar nee hoor niets te bekennen wel "ongesteldheids gevoel" maar geen . Test gedaan maar die was negatief. 4 dagen later werd ik dan toch ongi Nu heb ik het er met een paar mensen over gehad, de 1 zegt dat het kan zijn dat de pil nu uitgewerkt is en mijn "eigen" cyclus nu op gang komt maar een ander zei dat het met de temperatuursverschillen te maken kan hebben. Wat denken jullie? Alvast bedankt! Liefs Roshi
Dat het weer invloed heeft, heb ik nog nooit gehoord, maar tja, je weet het nooit he? Wat je schreef dat je 'eigen cyclus' nu op gang moet komen, lijkt me zeker wel waar, omdat je jaren onder invloed van de pil een exacte 28 dagencyclus had. Lijkt me trouwens superhandig om een vaste cyclus te hebben. Nooit gehad...
ik had er inderdaad ook nog nooit van gehoord dus dacht ik vraag het de meiden eens jeetje dat je lichaam daar 9 maanden voor nodig heeft he.... nou ben benieuwd. Ja die cyclus was wel fijn alleen als je dan overtijd bent ben je heeeeeel onzeker.
Het kan zijn dat je door grote veranderingen (bijv. ineens een veel hogeren temp.) pas later je eisprong hebt, ja. En dan wordt je natuurlijk ook pas later ongesteld.
ja het kan komen door het ontpillen, maar ik merk ook als ik op vakantie ben (warm land) dat me cyclus juist korter is,en vroeger thuis waren mijn zusje,mijn moeder en ik altijd tegelijk ongi.net alsof het toen op elkaar werd afgestemd haha