Hey allemaal ik ben in feb. gestopt met de pil toen werd ik daarna netjes ongesteld in maart ben ik ook gewoon ongesteld geworden de 11e ik heb al 3 testen gedaan een van clearblue 1 van de kruitvat en 1 van de etos de eerste twee had ik waarschijnlijk niet goed gedaan de eerste was te vroeg en de tweede had ik langsheengeplast alleen niet zo veel omdat dat niet lukte Ze waren allebei negatief ik had na een week de dokter gebeld en verteld dt ik een week overtijd was hij zei dat ik netjes in een potje moest plassen en gewoon overnieuw gaan testen dat had ik gedaan maar nee hoor hij was weer eens negatief ik ben nou 15 dagen overtijd ik weet niet zo goed wat ik nu kan doen ... liefs dream
Spannend is dat he .... ik ben 3 dagen overtijd. Ook 3 test gedaan (3 dgn en 1 dag voor nod en bij 2 dgn overtijd) allen negatief. Ik lees hier wel dat het mogelijk is dat je eerst negatief test en pas later positief! Je blijft dan toch hoop houden. Ik hoop voor je dat het alsnog positief uitpakt! Sterkte en anders even langs de dokter?
Thanks ja het is zeker spannend ja ik was van plan om morgen de dokter weer te bellen en ik hoop dat ik dan nog dinsdag of woensdag er langs kan want dan ben ik vrij van mun werk ik heb wel wat krampen enzo in mun buik maar ik ben zo bang dat ik het me verbeeld ik wil het gewoon zeker weten jij ook suc6 trouwens
Als je pas in februari gestopt bent met de pil kan het ook nog ontpillen zijn hoor. Ik hoop het niet voor je natuurlijk!
Ja dat weet ik dat hou ik ook in mijn achterhoofd maar aangezien ik een maart gewoon normaal netjes ongesteld was geworden hoop ik dat het niet zo is
helaas kan het ook wat later beginnen dat ontpillen. ga er van uit dat de dokter je weer wegstuurd met 2 weken overtijd doen ze niet veel. groetjes
Ik hoop het ook voor je en wil je niet ontmoedigen maar ik werd de eerste 6 maanden gewoon regelmatig ongesteld en daarna ineens heel onregelmatig. Maar ik duim voor je....
Ja dat zou maar zo kunnen ik wacht het gewoon af is het dan verstandiger dat ik wacht totdat ik 30 dagen overtijd ben? maar ik moet zowiezo naar de dokter aangezien mijn moeder geen zwangerschapstesten kon uitvoeren want die waren altijd negatief bij haar zag je het alleen als ze een bloedtest had maar ik ben zelf natuurlijk een ander persoon
Dacht in het begin ook netjes op tijd te zijn met ongi maar heb ook behoorlijk last gehad van het ontpillen... Alle klachtjes lijken erop int begin! Maar het kan idd nog alle kanten op; ontpillen en dus duurt het wat langer maar posi test kan ook nog. Lekker door met klussen want misschien heb je een laat ei, en anders gewoon over weekje nog keertje testen! HA zal idd niet veel doen nog... Succes!
Dream, ik ben ook bang voor je dat het ontpillen is. Maar ik hoop het natuurlijk niet . Ik ben ook flink overtijd, altijd voor mijn MK een regelmatige cyclus gehad. Maar onze lichamen kunnen ons flink voor de gek houden. Succes meid! X Neia
Ik kan er nu niet zo veel over vertellen ben een beetje erg emotioneel maar de doktersen de gyn. zijn er achter ik heb Pco ikweet niet zo goed wat ik moet verwachten ik lees alleen maar hele oude verhalen daar over op het internet maar ja het wordt iniedergeval niet de makkelijke weg Liefs Dream
als ik jou was zou ik nog een cycles afwachten mijn huisarts zei eerst ook je slaat een cycles over dat gebeurt vaken ik ben een jaar van de pil af dus ontpillen lijkt mij sterk. ik had 3 maart ongi moeten woden en ben rond de 20 heen gegaan en op 5 april nog eens en nu moet ik dinsdag naar de gyn
Ik las net ook ergens dat je met het ontpillen ook zo een maand kan overslaan.. Wil je niet gek maken hoor... echt niet. Ik hoop voor je dat het niet zo is. Ik zelf zit nu ook in de 3de ronde pas hoor. En heb ook kwalen en ik heb zo iets van zie het wel. Kan alle kanten op omdat de pil zijn uitwerk tijd nodig heeft. Duim voor je mee dat het niet het ontpillen is.
Hmm Ik hoop dat je gelijk hebt maar mijn symptonen kloppen wel ik krijg ineens heel veel haargroei gewoon niet leukmeer zelfs in mun gezicht en mijn benen kan ik elke dag wel scheren nu en tja ik hoop zo dat het ontpillen is maar ja ik moet woensdat bloedprikken en krijg dan een inwendige echo dus... ik hoop juist dat het ontpillen is dan kunnen we het gewoon zelf proberen
Ik ben sinds september van de pil af...eerst heel erg onregelmatig! De laaste 2 mnd wel netjes een cyclus van 29 dagen, maar de laaste keer was ik ook 3 weken over tijd. De huisarts doet toch niks als je nog niet minstens een jaar van de pil af bent....tenminste bij mij niet!
Nee klopt maar ik moest aan de pil op mijn 14e omdat ik toen al een hele onregelmatige cylus had half jaar niet ongesteld en dat ging maardoor de huisarts zei dat ik alle symptonen heb en natuurlijk hoop ik gewoon dat het het ontpillen is maar ik moet wel nuchter blijven ik had er al last van voordat ik aan de pil begon
Hoi, Ik ben 4 jaar geleden een jaar van de pil af geweest en toen maar 3 keer ongi geworden. Ik kreeg toen ook van de huisarts te horen dat ik PCO had, zonder dat hij mij onderzocht had. Ik ben daardoor een hele tijd heel erg verdrietig geweest en vond het echt moeilijk te accepteren dat bij mij ooit de trucendoos open zou moeten. Toen wilde ik nog geen kinderen trouwens maar stopte ik met de pil om te kijken of ik een normale cyclus had. Ik had geen overbeharing of overgewicht, wel wat meer puistjes maar niet extreem. Ik ben toen maar weer aan de pil gegaan maar sinds ik in sept 2006 weer gestopt ben met de pil om zwanger te worden heb ik een bloedtest gehad waar geen PCO uitkwam. Mijn cyclus leek ook vrij normaal: 32-34-28-38-37. Afgelopen cyclus duurde wel opeens 60 dagen en daar ben ik best ongerust over. Gezien de bloedtest in oktober 2006 ga ik er toch maar vanuit dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen omdat ik veel stress had vorige maand. Wat ik met dit verhaal wil zeggen: 'laat je eerst onderzoeken, mijn ervaring is dat huisartsen snel roepen dat je PCO heb, en dat dus niet altijd zo hoeft te zijn' Ik duim voor je. Liefs Sweetness