Hallo, Ik ben momenteel 7 weken zwanger en heb nu al 2 a 3 weken ontzettende last van menstruatie krampen.Soms zo erg dat ik niet meer kan lopen.Het begint in mijn onderbuik en het straalt uit naar mijn onder rug.Zoals gewone menstruatiepijn. Ik ben pas 21 en ben ook maar 1.60.Ik weet niet of dit met mijn jonge leeftijd of kleine gestalte te maken kan hebben maar ik maak mij flink ongerust. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of mij kan vertellen waardoor dit komt? Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes Jessica
Beetje vreemd als je er zelfs niet van kan lopen soms? Ik zou as maandag effe een afspraak maken bij de dokter. De bouw en lengte heeft hier volgens mij niks mee te maken. Sterkte meid!
Het is lastig om zo een mening te geven en ik zou dan ook zeker even langs de huisarts gaan, daar zijn ze voor. Wel horen pijntjes bij de zwangerschap, bij mij was het ook een menstruatie gevoel. Toch is het niet te beoordelen bij een ander dus effe langs de dokter. Succes
Tja.... een beetje pijn kan ik me voorstellen. Heb ik ook, maar niet meer kunnen lopen... ff langs de arts meis
Ik heb precies hetzelfde gehad in het begin, ik had zoveel pijn dat eigenlijk geen enkele houding ofzo uit te houden was. Liggen, staan, lopen, zitten... verschrikkelijk was het! Mijn vk zei dat het komt doordat het baarmoedertje begint met groeien, en dat je lichaam zoiezo moet wennen aan de zwangerschap. Zolang er geen bloed te zien was, was het goed zei ze. Na een paar weken waren die erge krampen gelukkig verdwenen. Toch zou ik inderdaad zelf even contact opnemen met een vk of je huisarts! De ene situatie is de andere niet.
Ik heb die krampen ook heel erg gehad. Ik had op een avond zo'n vreselijke pijn, barste in huilen uit en ben toen ook naar de huisartsenpost geweest (ik wist toen nog niet dat ik zwanger was) Toen wisten we dus nog niet wat de rede was. Later na bleek ik dus zwanger te zijn (dacht het zelf wel al) Mijn VK zei tegen mij, zolang er geen bloedverlies is, kan het geen kwaad. Het hoorde er allemaal bij. Heb er in ieder geval een aantal weken flink last van gehad. Maar als je het niet vertrouwd, kun je inderdaad altijd even de HA of VK bellen, dan ben je wat gerust gesteld. Veel succes ermee. Groetjes Dapi
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ben vandaag naar de VK geweest en zij zei precies hetzelfde...zolang er geen bloed is,hoef ik me geen zorgen te maken.Het komt gewoon door het oprekken en het 'zoeken' van de baarmoeder. In ieder geval heel erg bedankt! Groetjes Jessica
Hoi Jessica, Nou gelukkig maar, toch altijd fijn om van de VK te horen dat alles goed is. Suc-6 met je zwangerschap en geniet ervan. Groetjes Dapi