Wat apart om het nu al te weten wanneer je mama gaat worden, maar wel heel leuk! Alvast heel veel succes en hopelijk valt het je allemaal reuze mee en ben je er snel na de keizersnede weer bovenop! Ook wel een fijn idee dat je samen met je kleine meteen zijn 1e kerst mag vieren! Anders zat je misschien te puffen tijdens de feestdagen! Alvast veel sterkte! Gr. Miranda
Volgens mij is ze nu alleen nog maar dolblij, wetende dat haar kind op dezelfde dag als Don Johnson zijn verjaardag zal vieren!
Nog 2 keer slapen en je kleintje is er. Spannend! Ik zou niet weten hoe me te gedragen van de pure spanning. Veel succes meis, en alvast een prachtige, gezonde baby toegewenst
bij jou is er dus echt letterlijk al een eind in zicht van je zwanger schap over een week kun jij de kleine al vast houden mag het eindelijk in zijn of haar bedje gaan liggen heerlijk lijkt me dat jammer meis dat je het niet via de natuurlijke weg mag doen maar aan de andere kant kan jij er nu zeker van zijn dat jij de 15e je kindje in handen hebt spannend hoor
Ik wil jullie nogmaals heel veel succes wensen de 15e! Het is al bijna zover...spannendddddd Meid, we horen het wel Elmo
ohhh spannend nog maar twee dagen en je word mama! Ben je nerveus? moet je niet zijn hoor valt allemaal reuze mee. ik wil je alleen een tip geven. Geniet lekker na in het ziekenhuis en denk niet te snel ik wil naar huis , begrijpelijk maar lekker even bijkomen in het ziekenhuis is voor je herstel prettiger. Ik wilde te snel naar huis en deed me voor als een hele dame maar echt rust krijg je toch wel in het ziekenhuis. Heel veel sterkte en hou je vooral lekker rustig . liefs Jet
ik wens je veel suc6 hoor heb zelf 2 keizersnedes gehad wil nog een derde kindje, maar mijn gyn vind dat geen goed idee ik hoop voor je dat alles naar wens verloopt en dat je een wolk van een baby in je armen mag sluiten als ik naar mijn meisjes kijk oooo schitterend is het maar ik mis toch die eerst kreet ik zou voor epudiraal kiezen voor als ik de 3de kreeg
Hey, Nog een nachtje slapen en je kleintje wordt gehaald, spannend joh! Ik wens je een fijne dag/avond met zijn tweetjes en vanaf morgen zijn jullie met zijn drietjes, heel veel geluk samen meid en ik hoop dat de keizersnee je meevalt, heb er geen ervaring mee, ook niet mee bevallen hoor. Succes liefs fredje
Vandaag is het zover... Heel veel suces vandaag en geniet van de kleine! Ennuuuuh........ GEFELICITEERD!
haha allemaal zwangerschapsdementie haha haha haha. Ik wens je alvast een hele voorspoedige bevalling toe voor morgen
hey meid veel succes morgen weet je ook hoelaat je mama wordt nou doe het rustig aan en maak je niet al te veel zorgen bij mij is de keizersnede 100% meegevallen laat je het ons zo snel mogelijk weten wat het is geworden we zijn erg benieuwd geniet er vanaaf nog ff van met z'n 2tjes groetjes marline