Hoi meiden, Ben net voor n echo geweest, neeee zegt de gyn ik ga nog niet kijken naar het geslacht, is nog veel te vroeg. Oke meneer, jammer meneer Zien jullie hier nog wat? Heb geen andere echo foto helaas. T zal wel niet he? Alvast bedankt!
ik zie hier niks op,maar vind het vreemd dat de gyn zegt nog veel te vroeg. ik heb deze week ook een echo gehad met 15 weken en 4 dagen en je zag toch echt duidelijk een meisje hoor!
Oke thnx, dacht t al wel. Ja ik vond t ook flauw hoor Nou ja over 3 weken mag ik weer, misschien wil ie dan wat zeggen
Nee om het te kunnen zien heb je een "potty-shot" nodig, dus echt tussen de benen vanaf de onderkant. Wel stom van je gyn dat hij het niet wilde uitzoeken, maar bij mij in het ziekenhuis zijn ze ook zo hoor. Daarom hebben we gewoon een pretecho laten maken en nu weten we wel al wat het is
Ja is ook een optie een pretecho, maar dat vind ik nu wel vroeg hoor. Dan is t beebje nog zo magertjes Misschien toch dan alleen een geslachtsbepaling doen, of gewoon nog even 3 weken wachten
Magertjes? Hahaha nou dat vond ik niet hoor Wij hadden gisteren de pretecho en heb echt genoten! Moet je wel naar een goede echopraktijk gaan natuurlijk.