Vanavond om 20.00 uur hebben wij geslachtsbepaling! Ik heb zo'n zin om ons kleine frummeltje weer te zien en ik ben ZOOO benieuwd. Duimen jullie dat de kleine ons een mooie pottyshot gunt? Hihi spannend!! Ik ben er trouwens van overtuigd dat het een meisje wordt en ik ben benieuwd of je dit nu al goed kan zien, iemand ervaring? Wel spannend hoor, zal wel even moeten schakelen als het een jochie is want ik weet het zo zeker..
Heel veel plezier!!! Er worden vaak geslachtsbepalingen gedaan rond dit termijn dus er zal duidelijk wat te zien zijn lijkt me!!! Ik 'wist' ook zo zeker dat ik een meisje zou krijgen (had zelfs al een roze jasje gekocht....) bleek het een jochie.. HUH??? hahah moest het echt ff laten bezinken, ik was zo zeker van mn gevoel!!! haha
Jaa dat zou wat zijn! Had het bij de jongens andersom, wist het ook zo zeker. En ik had echt hele andere kwaaltjes.. Maarja dit zegt natuurlijk weinig!! Spannend(stuiterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr).
Ja maar die was niet heel duidelijk! Heb ik hier ook ergens geplaatst, een zei meisje en de ander jongen, ik vond het echt een meisjes foto. Ik plaats vanavond wel even!! Hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/341737-jaaaaa-nub.html
Spannend. Veel plezier vanavond. Ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft. Heb zelf ook met 16 weken geslachtsbepaling gehad maar helaas lag ons kindje er niet super voor. Ze dacht een meisje maar heb de 3 streepjes niet echt duidelijk kunnen zien dus ik twijfel zelf nogal. Beide even welkom dus ben benieuwd wat ze bij de 20 weken echo zeggen vlg week.
Wat spannend! Wel even laten weten hier he, ben zo'n nieuwschierig aagje namelijk die nadien nog ff checkt in een topic.
Hihi ik zal het laten weten hoor!! Ben inmiddels hartstikke misselijk van alle spanning, ooh ik word altijd zoo nerveus van dit soort dingen. Zal blij zijn als we daar zijn en alles is goed!! SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!
Nog een klein half uurtje en dan ga je het zien. Ben ook erg benieuwd wat het is. Ik was er ook 100 wat zeg ik 1000% zeker van dat wij een meid zouden krijgen maar niks was minder waar. 3 weken geleden de 20 weken echo gehad en wat denk je een echte knul. Zoals de mevrouw zei "uhhhhhh tja hier kan je niet omheen dit is een echte knul"hihihihihihi. Ook al was ik er zeker van dat het een meid zou worden, ik ben nu zooooooo blij dat we een zoon krijgen. Dat is denk ik het voordeel als je geen voorkeur hebt we zijn al zo gelukkig dat we uberhaupt een kindje krijgen dus zijn blij met alles. Veel plezier en we wachten af met wat voor mooi nieuws je komt
Haha hier ook zo'n sterk voorgevoel...Ik wist 1000% zeker dat ik een jochie zou krijgen. Maar het bleek toch een meid te zijn. En ja hoor het is ook een echt meisje! Zat er helemaal naast. Ik ben benieuwd of jou gevoel wel klopt! Heel veeeel plezier.
Nou onze kleine spruit houd ons gewoon in spanning!! Het was echt niet duidelijk. Sommige momenten waren keurig drie streepjes, dan kwam het snel langs en dachten we neee toch een jochie maar ook niet duidelijk, geen balzakje. En ons ukje lag er niet goed voor dus was lastig! Dus ik blij We mogen over twee weken terugkomen hihi nog een echo