het voelt niet goed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mientjuh2, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

19 dec 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    *zeikmodus aan*

zooo frustrerend dat stemmetje in mn achterhoofd dat zegt... geniet er nog maar even niet van, wacht eerst alles eens even af.

Kan er niet tegen moet nog tot 10 september wachten tot de eerste echo. Maar de vorige keren is het ook fout gegaan. Ik weet dat het niet de garantie heeft dat het dan nu weer fout zou moeten gaan maar zou zo graag willen genieten. Voel me ook niet zwanger of iets. Het enigste wat er op wijst is mn buik die de spuigaten uit groeit al.

Gelukkig gaan we van het weekend op vakantie maar het duurt nog zo lang tot de echo....

zo dit moest ik eventjes kwijt....

*zeikmodus uit* ;)

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Snap je helemaal meis!! Hoop dat je op vakantie toch ff kan genieten! Ik zeg: 10 sept heb jij een heel mooie echo gezien! :)

Liefs!

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Heel herkenbaar meid!! Ik kan wel zeggen dat je je niet druk moet maken, maar dat deed en doe ik zelf (af en toe nog) ook.

Het is en blijft lastig als je nare ervaringen hebt gehad tijdens het zwanger worden.

Het enige dat je er aan kunt doen is ontspannen ( zoals jij lekker op vakantie) en als je bang bent het lekker toelaten en er over praten met je vriend/ man.

Nog eventjes en dan kun je jullie kleine wondertje aanschouwen!

Kop op! Succes en geniet van je vakantie!

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Had ik bij mijn dochter ook heel erg last van. Maar het is ondanks het overheersende stemmetje allemaal goed gekomen hoor. :D

5. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Hey meis

Ik denk dat jij pas na 14 of 15 weken kan gaan genieten
    Het zijn nog tien dagen aftellen voor de echo

Je weet: bel maar als wat is dat doe ik ook bij jou
    Deze MOET goed gaan!!!!!!

KUS

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ja, herkenbaar! Ik kan alleen zeggen dat ik hoop dat het beter wordt. Na vier echo's geloof ik wel dat deze een kloppend hartje heeft, nu is het meer zorg over of hij/zij wel gezond is. Heel irritant, maar het hoort er kennelijk bij.

7. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Herkenbaar, na 2 MK's was ik deze keer ook niet zorgeloos. Wij hadden toevallig de zomervakantie in het vooruitzicht en die hebben we naar voren geschoven zodat we de periode van afwachten lekker in Frankrijk zaten. Dat scheelde iets maar zorgeloos was het niet. Veel succes met het doorkomen van de tijd, hopelijk helpt het weekend weg iets!!

8. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Heel herkenbaar.
    Had in mijn zwangerschap ook allerlei doemscenarios en omdat ik zulke negatieve gedachten had steeds ging ik er nog in geloven ook.
    Ik ging het verwarren met voorgevoel.

Allemaal voor niks geweest achteraf want heb perfecte zwangerschap gehad en een kerngezonde dochter van 3620 gram als kers op de taart!

9. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Herkenbaar!!! Ik heb nog nooit een mk gehad en toch was ik zo bang en zenuwachtig.... Die eerste weken kropen enorm traag voorbij en kon alleen maar stressen

Deel Deze Pagina