Hallo dames, Vanaf wanneer kochten jullie een meegroei bh en waar kochten jullie die? Mijn eigen bh kan nog maar dat duurt niet heel lang meer. Dus even aan het rondkijken voor een bh hema heeft ze maar prenetal ook.. Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Hoi, Ik heb er een van de hunkemöller en van de prenatal, zitten beide goed, alleen verschillen ze nogal in prijs, zou dan voor die van de prenatal gaan, is het goedkoopst. groetjes
Je kunt ook meteen een voedings-bh kopen, die zijn hetzelfde als een meegroeiBH bij de Prenatal alleen dan met zo'n clipje aan de bandjes, waarmee je de BH van boven aan de voorkant los kunt maken. Het ligt er natuurlijk aan hoe veel je borsten nog groeien tijdens de zwangerschap of het zin heeft, maar ik heb nu spijt dat ik het zelf niet gedaan heb. Het scheelt toch weer geld dat ik liever aan iets leuks had uitgegeven Edit: ik zie dat je 5 weken zwanger bent, dan is het nog wat vroeg voor een voedingsbh denk ik, maar misschien de volgende...
Sorry dat ik daar als vanzelfsprekend vanuit ging, wat kortzichtig van me! Ik heb trouwens eerst een sportBH bij de Hunkemoller gekocht met 6 weken, en later pas een meegroeiBH bij de Prenatal.
Geeft niks hoor! Tis bijna al normaal dat iedereen bv geeft. Ok thnx voor jullie berichtjes! Ga dan naar de hema denk ik..hihi
@Muisje, Ik zat er ook al aan te denken! M'n borsten doen ook zo'n pijn steeds.. Ze zijn behoorlijk aan het groeien.. Ga denk ik ook even bij de hema kijken dan
Ik heb met ongeveer 20 weken een meegroeibh gekocht bij Prenatal. Dit heb ik maar 2 keer aangehad omdat het een bh zonder beugel is en ik daar te weinig steun van kreeg. Ik had nog een paar bh's over van toen ik wat was afgevallen met beugel die nu wel goed en fijn zitten. Deze draag ik totdat de kleine geboren is en ik voedingsbh's ga dragen.
Ik heb dit weekend bij de Hunkemoller en Livera 3 bh's gekocht die gewoon een maat groter zijn dan mijn eigen 'normale' maat. Omdat ze in de aanbieding waren heb ik nu voor 37,50 3 bh's. Normaal draag ik altijd Marlies Dekkers, en dan heb ik alleen een string voor die prijs haha. Ik vind die voedingsbh's nog even niks, en als ze niet voorgevormd zijn al helemaal niet. Heb al wel een voedingsbh van MD via marktplaats gekocht, hopen dat die straks nog past En als de bh's van dit weekend niet meer passen, dan zet ik ze weer op marktplaats.
Ik heb er vrijdag al 1 gekocht bij de hema. Ook lekker goedkoop. Misschien nog vroeg maar geen bh pastte me nog. Ze deden allemaal zo'n pijn! En dan die beugels. Dan is zo'n meegroeibh echt een uitkomst. Ik vind ze alleen niet erg sexy haha. En ik heb er al wel een voedingsbh bijgehaald. Omdat ik wel borstvoeding wil proberen te geven.
Ik vind de vorm van mn borsten in de megroei bh niet mooi. Al helemaal niet onder een strak tshirt. Ze zijn niet meer zo mooi rond Wat vinden jullie
Wat ik me afvraag zit zo'n meegroei bh niet heel gek? Ik ben voorgevormde bh's met beugel gewend. Is het dan niet opeens heel anders?
Weet ook iemand waar een beetje leuke bh's in wat grotere cups te krijgen zijn??? Ik heb nu cup 80E, en daar ben ik heel hard uit aan het groeien..... Ze passen nog net, maar echt lekker zit het niet. Alle voedings- en meegroeibh's die ik vind lopen tot cup E....
Ik vind mijn borsten er wel minder mooi in en inderdaad niet zo rond. En ik vind het ook heel anders zitten dan mijn gewone bh omdat ik de beugels en dat voorgevormde mis. Het voelt haast als een topje opzo. Niet als een bh zoals ik gewend was. Ik had al een d cup en zorgde altijd voor een goede bh met veel steun. Maar juist die beugels begonnen zo'n pijn te doen. Dan heb ik dit liever. Ik slaap 's nachts met een kort topje van de zeeman. En als ik meer last krijg ga ik ze weer over mijn meegroeibh dragen. Ik droeg ze de afgelopen weken al over mijn gewone bh. Eeen meegroeibh van de hema kostte maar 10 euro, dus ik had zoiets van ik probeer t gewoon.
Hi Bouncytigger, Ikzelf heb cup H/I en ben zelf heel tevreden over zwangerschapsbh's en voedingsbh's van Anita. Gewoon met beugel, lekker stevig en met een mooie pasvorm! Mensen die mij zien verwachten niet dat ik zo'n grote maat heb. Ik heb ook wat andere merken geprobeerd, maar daarmee had ik of te weinig ondersteuning of een monoboob en dat vindt ik zo lelijk! Ik heb en gebruik mijn bh's van Anita nu al ruim 2 jaar en ze blijven goede ondersteuning bieden en mooi (waszakje in de machine), zien er nog uit als nieuw. Het linkje hieronder gaat naar de site waar ik ze het goedkoopst kan vinden (bij de meeste winkels kosten ze het dubbele) http://www.positie-outlet.nl/index.php?l=product_list&c=149
Ontzettend bedankt!!! Ik vond ze idd alleen maar vanaf 50,- en dat was me gewoon iets te veel van het goeie... maareh... wat is nou een monoboob???? (tja, blond he...)
Sorry! Ik zie je berichtje nu pas Een monoboob (ik weet niet of het woord bestaat, maar ik noem het al jaren zo) dat is alsof je een grote brede borst aan de voorkant hebt i.p.v. 2 borsten. brrrr... krijg al rillingen van de gedachte! Wat overigens ook heel mooie bh's zijn zijn de voedingsbeha's van mammae Verkrijgbaar van Cup B-H. Wel een stuk duurder dan de superfijne bh's van Anita, maar staan bekend om discreet mee te kunnen voeden en ze zijn padded (waarvan ik weet dat sommige dames daar voorkeur aan geven) Ik heb er nog geen ervaring mee om met deze bh te voeden, maar er alvast wel een aangeschaft, ben benieuwd... Mijn man was in ieder geval enthousiast over de pasvorm, het materiaal en de ondersteuning dus dat is een mooie bijkomstigheid!