Er wordt zo snel geroepen dat het de schuld is van tv/pc/spelletjescomputers en dat gezeur, nou mijn idee is dat er gewoon een steekje los zit en ouders laten hun kids tegenwoordig wel heel snel buiten, ik mocht in mijn tienertijd echt niet over straat zwalken (13/14/15 jaar) en tegenwoordig als ik al de leeftijden hoor van hoe jong kinderen al op straat zowat leven.....niet normaal, daar ligt de oorzaak.... Toen Dylan en Erik de leerlingen doodschoten ging men ervanuit dat ze naar marylin manson's muziek luisterde, dat was niet zo.....eentje was depressief en de ander een sociopaat.
volgens mij ga ik helemaal uit mn plaat als zo iets bij mij/ons gebeurt.. heb het lef om aan mn dochter te komen!
Dit is echt..... Grof schandalig.. En dit is nog nieteens de juiste bewoording. 15 jaar en dan al zo bedorven zijn..
Vaak ligt het aan het kind zelf want er zijn zat ,kids die agressieve games spelen en tv kijken en niks ermee doen. Maar vaak zit er al op sociaal gebied iets niet goed met deze jongeren . Ouders vaak weg trauma waar ze niet over kunnen praten Emoties nooit mogen tonen Ik denk dat als er meer gepraat word met deze jongeren ipv ze steeds maar in een hokje te stoppen dat je veel verder komt. En dit begint natuurlijk al in de baby/peuter tijd.