ik heb vanochtend mijn eerste echo gehad. ik dacht zelf dat ik 8 weken zwanger was.. maar het echo apparaat gaf 7 weken en 3 dagen aan.. ze zag gelijk een kloppend hartje.. en een mooi vruchtje. maar ze zag nog een vruchtzakje. maar die was leeg! nou moet ik over 2 weken terug komen om te kijken wat er met het vruchtzakje is gebeurt. kan het nog zijn dat er wat gaat groeien in dat vruchtzakje? of moet ik er vanuit gaan dat dat niets wordt. ik denk zelf het laatste. maar wat gebeurt er dan met dat vruchtzakje? alvast bedankt voor je antwoord. goetjes beebie
Hoi beebie, meestal groei daar niet verlaat nog iets in (uitzonderingen natuurlijk daargelaten door bv een onduidelijk beeld de eerste keer), maar in het in aanleg een tweeling geweest, waarvan 1 vruchtje niet door is gegroeid. Meestal lost dit weer op in je lichaam en merk je hier niets van en wordt er bij latere echo;s ook niets meer van terug gevonden. Soms wel, maar de goede foetus zal het lege vruchtzakje verdrukken en lekker groeien. Dus even afwachten, maar de kans bestaat dat je er volgende keer al bijna niets meer van ziet. Groetjes Brigitte