Nou er bestaat al zo'n programma... Ik krijg altijd de kriebels van die tv zenders die dan elkaar programma's na gaan maken..
Ik kijk nu ook Zag in de intro dat deze vrouwen kosten wat kost maar door blijven gaan, ook al word het ontraden door de artsen en als een groot risico word gezien met kans op baarmoederverwijdering etc Vaak vraag ik me af of ze niet enkel en alleen verslaafd zijn aan het zwanger zijn ipv dat ze een kindje zo leuk vinden.Waar ligt de grens bij deze vrouwen? Vooral als het medisch sterk ontraden word
Ik vind het wel sneu voor die kinderen, volgens mij voel je dan helemaal niet meer zo speciaal als je uit zoooo'n groot gezin komt. Altijd competitie, nooit echt aandacht voor jou. Dat doet wel wat met je denk ik...
Dan hebben die Duggars in Amerika het toch veel beter voor elkaar .. Dit is echt weer zo typische engels gezin, lekker los geslagen drukke kinderen
Zelfs de kinderen en de ouders zelf geven aan dat het een verslaving is.. En wie zijn er de dupe van? Juist Denk niet dat die kindjes het zo geweldig vinden om 14 broers en zussen te hebben, en zoals de tieners zeggen dat ze hun moeder alleen maar zwanger kennen
Qua aandacht. Moeder is 15 jaar non stop zwanger. Zou jij de aandacht onder 15 of meer kids kunnen verdelen? Lijkt me erg moeilijk..
als je 15 kids heb.. krijgen de kids nooit genoeg aandacht lijkt mij.. die man werkt 80 uur in de week, die zien ze dus ook amper!