Tot nu toe altijd LIHL-bonnen in de winkel ingeleverd. Tot ik hier iemand hoorde over Truus.nl Zit een beetje te kijken op die site en bedacht me ineens: Das leuk zo'n code invoeren, maar zou ik nu de bon zelf ook nog bij een winkel in kunnen leveren? Of zien ze in de winkel, dmv het scannen van de barcode, dan gelijk dat hij al gebruikt is? Weet iemand dit? (misschien omdat diegene net zo fout dacht als ik en het geprobeerd heeft) Wat ik trouwens ook niet snap is waarom niet alle producten die in mijn bonnenboekje staan terug te vinden zijn op Truus.nl terwijl achterop de bon staat dat ik het daar wel zou moeten kunnen kopen. Andersom krijg ik op Truus.nl ook aanbiedingen (bv de pampers simplyDry 1+1 gratis), die niet in mijn bonnenboekje staan. Weet iemand hoe dit zit?
Je kan ze gewoon lekker dubbel gebruiken, in een winkel, op wehkamp en bij truus. Omdat bij truus je zoals hierboven gezegd de letters niet gebruikt krijg je vaak meer aanbiedingen. Bij wehkamp heb je je letters wel nodig
Hoe vaak komen die bonnen eigenlijk? Ik heb me zojuist ook maar aangemeld, maar zonder kortingscodes heeft het niet zoveel zin zeker?
vorig jaar heb ik bijv gratis dagcreme gescoord via truus.nl dmv mijn lihl bon. ze hebben daar van olaz dacht ik dag creme van 5.50 en als je dan die in je mandje doet wordt die met de bon van lihl afgetrokken dus gratis je voert gewoon onder kopje lihl op truus.nl je code in en dan krijg je alle lihl aanbiedingen. je kan m ook tot slot invullen als je in je winkelmadje bent bij kassa. heb je nog ergens onderaan "voer code in" succes iig