15% korting bij Prenatal. Wat doet Babydump?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linn84, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ja, ze hebben 24 euro korting berekend voor de reiswieg (179 euro - 15% en dan weer plus de verzendkosten die Prenatal rekent).
    Dus ben helemaal blij :D

    Misschien moet je ze deze link sturen:

    http://www.prenatal.nl/shop/Speciaal-matrassen/Aerosleep-Matras-Elegance-81329.htm?startValue=10&rangeValue=&prevVisit=true&navAction=jump&navCount=1&level=product&id=81329

    Dan zien ze zelf dat hij bij Prenatal 159 euro kost, en nu dus met 15% korting zo'n 135 euro. Denk dat je dan ongeveer een tientje terug krijgt, gezien Prenatal 5 euro verzendkosten rekent..

    Succes!
     
  2. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    na hele tijd heen en weer gemail krijg ik toch 30 euro terug
     
  3. Sjulie

    Sjulie Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik kan wel goed begrijpen dat de Babydump helemaal ziek wordt van mensen die mailen. Snap natuurlijk goed dat mensen de korting terug willen omdat babydump daar zelf ook mee adverteert.
    Ergens een artikel goedkoper? Dan krijg je het verschil terug.

    Wij gaan bij de mamamazzeldagen wel de wandelwagen bestellen. De Easywalker duo kost ongeveer 1200 euro en dan is de 15% korting aardig geld!

    Verder ga ik alles bij de babydump halen. Omdat we een tweeling krijgen, krijg je zowiezo op het tweede artikel 15% korting op het tweede artikel.
    Heb wat dingen vergeleken en dan kom ik met de 15% korting op 1 artikel zowat rond dezelfde prijs uit.

    Let er wel op dat met de mamamazzeldagen sommige producten duurder gemaakt worden!!
     
  4. kimlee82

    kimlee82 Actief lid

    18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi,
    ik heb dus ook 2 weken geleden kamertje gekocht en kinderwagen maxi-cosi mura 4.
    Dus heb daar ook een mail gestuurd met mijn berekende korting
    zou ik dus recht hebben op 93 euro en die textielbon van 50 euro.
    Dus ik ben benieuwd.
    Toen ik de folder bekeek zag ik dat bij aankoop van een matrasje een gratis matrasbeschermer kreeg dus heb er nog een mail achterna gestuurd(van deze mail kreeg ik meteen een ontvangstbevestiging)moet die van de 1e mail(de belangrijkste!) nog krijgen;)
    Dus we wachten af.

    groetjes kim
     
  5. kimlee82

    kimlee82 Actief lid

    18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Na heen en weer gemaild te hebben krijgen wij het volgende:"
    -matrasbeschermer
    -textielbon
    -60 euro korting.
    dus wij zijn zeer tevreden:D
    groetjes kim
     
  6. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Nou, netjes toch :D Kun je weer andere dingen voor halen!

    Wij hebben gister vanalles gekocht met bonnen van de hhbeurs. Scheelde toch mooi 25% op alle badartikelen en klamboe en lamp, al met al weer 50 euro :D
    De textielbon krijgen we ook alsnog. Erg blij mee!

    Zag alleen dat je die maar op een paar dingen in mag leveren, en die hebben we eigenlijk al :D Dus dan maar een dekbedovertrekje ofzo! Mooi meegenomen hoor!

    En natuurlijk snap ik dat Babydump er gek van wordt, maar ja, ze adverteren er inderdaad zelf mee. En eerlijk is eerlijk, een kindje krijgen kost klauwen vol met geld, dus elke besparing is er één :D
     
  7. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    @Linn idd ik heb al 2 lakens besteld voor 30 euro dus heb het alvast al uitbesteed haha maar het geld staat nog niet op mijn rekening zal wel ff duren zeker? ze hadden me gister toegezegd dat ze het zouden storten maarja ff afwachten dan maar. Wat voor bon had je dan van de hhbeurs , wat leuk dat je zoveel korting kreeg:)scheelt weer idd een baby kost al zoveel geld ieder cent is mooi meegenomen toch;) Ja idd ze adverteren er ook zelf mee dus is niet ons probleem :p
     
  8. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    In één zo'n tas zat een bon waarmee je in de winkel 25% korting kreeg op klamboes, lampen en dat soort spul en 25% korting op badartikelen. Op de andere kant van de bon stond dat je via de webshop 20% korting kreeg op de Lief! tassen en een buikdragen van BabyBjorn.
    Geen idee bij welke tas precies. Door bekkenklachten kon ik helaas niet zelf, mijn moeder had vanalles voor me meegenomen...

    Als er geld gestort wordt op je rekening duurt het meestal een paar dagen voor je het ziet. Dat ligt er ook aan welke banken het om gaat.. Denk dat als ze het gister gestort hebben je het dinsdag ofzo wel hebt hoor.

    Heerlijk he, dat shoppen? Weet je al of je voor een jongen of een meisje shopt?
     
  9. Justins mama

    Justins mama Bekend lid

    9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind de service echt super van de babydump!!
    Wij waren er vorige week woensdag voor een nieuwe kinderwagen en zijn uiteindelijk gegaan voor de Joolz Nautic. Een dag later konden we hem al ophalen omdat het een limitef edition is hebben ze bij het hoofdmagazijn op voorraad.

    Donderdag ochtend kreeg ik mail van prenatal over de korting. Wij de mail meegenomen naar de babydump... en ja hoor... kreeg korting... Scheelde ons toch 180 euro. (kinderwagen 999 euro en dan nog parasolletje, adapters enzo erbij)
     
  10. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    @ Linn leuk dat je moeder is geweest dan, ik ben ook niet geweest naar de hhbeurs maar het leek me wel leuk in ieder geval. Oh heb je al bekkenklachten? volgens mij is het nou bij mij ook begonnen, ik heb sinds een week erg pijn bij het lopen zitten of liggen. Ik weet niet precies of dat bij bekkenklachten hoort maar ik ga maandag even bellen met de verlos kijken wat zij zegt.
     
  11. sannie1981

    sannie1981 Bekend lid

    25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wij zijn enorm te spreken over de service van Baby-dump. Onze babykamer is in bestelling en komt begin april. nu zag ik van de week ook de aanbieding van de textielcheque die je nu ook nog bij de babykamer krijgt. ik heb gelijk gemaild woensdag en kreeg gisteren ( zaterdag) de cheque al thuis gestuurd. overigens zag ik donderdag ook nog dat je nu bij aankoop van matras een matrasbeschermer kado krijgt. ik dus weer gemaild,aangezien wij ook een matras in bestelling hebben en ja hoor, gelijk een reactie en de matrasbeschermer wordt met de babykamer meegeleverd.

    Kortom wij zijn helemaal tevreden over babydump. ze adverteren er ook wel mee,maar lang niet bij alle winkels gaat het er dan zo aan toe.

    liefs Sannie
     

Deel Deze Pagina