wassss overtuigd

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anniek, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Gisteren ben ik met me mams nog maar eens voor een wagen gaan kijken.
    We waren helemaal overtuigd van de mutsy, of de urban of de 3 rder { me vriend en ik dan he}.
    Kom ik in een babyzaak... die meneer, wat overgens een hele fijne meneer was! Wilde wat uitleg geven, tuurlijk vind ik dat prima! Alle informatie is welkom! Deze meneer was helemaal niet te spreken over de mutsy. En zeker niet voor de doeleindes waarvoor ik hem wil gebruiken!
    Wij zijn name jeepfreaks hha... wij gaan er op uit met de jeep en de wagen moet dus ook in de modder kunnen lopen! Die meneer vertelde dat d mutsy een zware wagen was, wat ik natuurlijk wel wist. Zo vertelde hij dan ook dat die moeilijk voort te duwen is een losse modder...
    mmmm.... er waren veel problemen met de 3-rider geweest en daarom heeft hij de mutsy niet mee rin zijn asoortiment. Dus op dat moment kon ik ook niet vergelijken! Hij deed zich erg veelmoeite om verschillende dingen te laten zien...
    Hij adviseerde eigenlijk de xadventure, de easywalker of de urban jungle van onetreehill...... 3 wagens, 3 verschillende prijs klasses.....
    De urban jungle is 1 en al degelijkheid!

    Er zit steeds 100 euro verschil in de wagens....
    Tjonge wat vin dik dit een moeilijke keuze...
    Ik heb nog even, gelukkig....

    ben daarna met me moeder naar nog een andere winkel geweest! Zij vond de mutsy urban helemaal niks! Hij loopt voor geen meter omdat de draaicirkel te groot is! Het boodschappen netje hangt erg laag bij de grond. Hij is loeizwaar.. voor haar neit eens te tillen {reuma en hernia}

    Maar toch vraag ik om advies...
    mijn doeleindes zijn;
    *Wandelen met de hond, ongeacht welke onder grond!
    *Met de jeep mee, dus de wagen moet makkelijk opvouwbaar zijn in een kleine auto passen en door modder kunnen
    *Naar de stad gaan
    *Goed afwasbaar

    tjonge.... zooo moeilijk he!
     
  2. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Tsja Anniek zou ik toch voor de x-adventure gaan!

    -Er zit een breed profiel in dus volgens mij kun je er rustig mee door de modder en plassen.
    -Hij is goed inklapbaar, hij past zelfs achterin de micra van me moeder.
    -Als ik naar de stad ga zet ik altijd de maxi-cosi erop, dan kan ik voor me gevoel gemakkelijker in de bus.
    -Hoge druk spuit erop en schoon! :)

    en o ja als je er mee door de modder gaat kan je altijd het boodschappennetje er nog afhalen.

    xxx Marijke

    ps. Het blijft natuurlijk een jou keuze he... :rolleyes:
     
  3. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik kan me voorstellen dat die meneer de mutsy afkraakt, aangezien hij hem niet in het assortiment meer heeft, en je anders naar de concurrent zou gaan.
    mischien is het raadzaam om naar een grote babyzaak te gaan, en daar alle merken te proberen. ik ben niet zo weg van het uiterlijk van mutsy daarom hebben wij voor een quinny gekozen. maar ik hoor wel van heel veel mensen positieve verhalen over de mutsy. en van de adventure hoor ik niet zo veel. behalve dat mensen de mutsy prefereren boven de adventure. succes met het maken van de goede keus!
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    En wij hebben vanwege de eisen die jij aangeeft de Urban Jungle gekozen.

    Pim
     
  5. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    denk op dit moment dat me voorkeur uitgaat naar de urban jungle of de easywalker... die twee lijken heel heel veel opelkaar....

    de dingen die die meneer aangaf over de mutsy zijn ook allemaal helemaal waar! die wist ik alleen ik had het negatieve er nog niet zo van ingezien! Bv dat hij zwaar is en dat ik hem niet in onze jeep getild zal krijgen! en mijn moeder al helemaal niet......
     
  6. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    tja ik zou voor x adventure gaan
     
  7. Kay

    Kay Lid

    1 dec 2005
    95
    0
    0
    Ik heb wel een Mutsy (met 4 wielen en luchtbanden). Wij gaan veel op concours met de paarden en de wagen moet dus straks ook op zand en weidegrond makkelijk te gebruiken zijn. Dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen met van die kleine zwenkwieltjes die nu op zowat elke kinderwagen zitten.

    De wagen zal best iets zwaarder zijn dan gemiddeld, maar zelfs nu ik veel last van mijn rug heb kon ik de wagen nog makkelijk opvouwen en in mijn (kleine) auto krijgen.

    Ik ben er erg blij mee, maar goed, we hebben 'm natuurlijk nog niet echt 'in actie' gehad he! ;)
     
  8. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik heb ook voor de urban jungle gekozen.
    Hij is wel iets duurder, maar dat vind ik het wel waard.

    succes met kiezen!
     
  9. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb er ook een, het is een heerlijke wagen die super loopt. Lekkere grote wielen waar ik zelf dus ook lekker mee in het bos loop met mijn hond. Hij is wendbaar en heel licht als je hem duwt...

    Ik vind het alleen wel tegenvallen hoe makkelijk hij mee kan in de auto, het onderstel kan weliswaar goed ingeklapt worden, maar hij is LOODzwaar!!! Wij hebben een golf, en ik krijg hem dus niet achterin (niet zonder de auto te verbouwen), verbaasde me dus dat ik lees dat hij achterin een micra wel past, misschien een ander type X-adventure???
     
  10. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wij hebben de Mutsy-4-rider, een hele degelijke wagen. En niet zwaar want we hebben gekozen voor de Light-weight-versie!!! Vraag er maar eens naar in de winkel. Scheelt enorm in gewicht!
     
  11. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @kay....
    Ik wil er idd geen met van die mini wieltjes.. dat klopt... de adnere wagens die ik hem uitgezocht zijn idd met grote luchtbanden, net als de mutsy...

    @otje
    Ja die ken ik jah, die light gewicht... Maar me vriend vond juist e urban jungle, die met dat draaimechanisme zo geweldig! Eigenlijk ging het om die of de 3rider, maar met de 3 rider schijnen veel problemen te zijn...
     
  12. Kay

    Kay Lid

    1 dec 2005
    95
    0
    0
    Persoonlijk wilde ik dus ook geen 3 wieler omdat die gewoon minder stabiel zijn in ongelijk terrein. Denk daar dus wel even over na.
     
  13. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja idd... dat was ook 1 van de redenen waarom ik de mutsy fijn vond...
    maar weetje wat daar het andeel weer aan is...
    je kan hem zo moeilijk mt 1 hand besturen....
    Dat kun je bij de easywalker en de urban jungle wel....

    http://www.klijntje.nl
    als je op die site "de winkel" aanklikt en dan "kinderwagens" en dan de tweede wagen aanklikt, hier staat bij; demo... dan krijg je de demo van de onetreehill urban jungle...
    Kijk maar eens even, lijkt mij een fjine wagen? Of toch niet?

    Tjonge is echt een moeilijke keuze joh!
     
  14. MarionM

    MarionM Bekend lid

    2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    En de bugaboo?? Daar kun je toch de achter of voorwielen van inklappen zodat je hem kan trekken zeg maar, dat is misshcien nog het meest handige in de modder???
    Verder is hij compact en licht van gewicht dacht ik.
     
  15. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    de bugaboo is absoluut niet mijn wagen! vind er helemaal niks aan...
    en... hij heeft te kleine wielen voor in de modder...
    Maar el fijn dat je meedenkt, want ik vind het echt kei moeilijk!
     

Deel Deze Pagina