Een brutaal mens heeft de halve wereld. Maar wie doet er niets met de actiecode voor een gratis kaartje van Kruidvat naar oa Drievliet of Sealife? Ik wil er graag een gezin blij mee maken die ik het gun! (niet mijn gezin hoor, ik zoek zelf 1 kaartje erbij maar dat doe ik pas als ik voor het gezin ze besteld heb) Kaartjes kunnen tot 25 april besteld worden. En je kan maar tussen 1 mei en 1 juli weg. Mogelijk dat je er toch niets mee doet. Ik moet de actiecode op de bon hebben dus gelukkig hoeft er niets opgezonden worden. Dank je wel.
oja heb ook de dagje uit vouchers te ruil als je dat graag wilt. Helaas zat Drievliet er dit jaar niet bij
Is er iemand die vorige week bij de kruidvat 1 actiecode ontvangen heeft voor pretpark drievliet in den Haag? Ik wil er heel graag heen met mijn kinderen en zag dat alle weekenden al vol zitten waarin je mag boeken. Máár mijn kids zijn vrij op 5 mei, dus wil dan graag gaan. Als er iemand is die zo n activatiecode heeft, dan houd ik me aanbevolen. Dank jullie wel.