Zijn er nog mensen die een Lodger spenendoek voor mijn dochter over hebben? Het is een wit doekje met stippen erop. Alvast heel erg bedankt!
Niemand die nog een doekje heeft liggen, en er niks mee doet? Je zou er mij en mijn dochter een groot plezier mee doen. Liefs
Misschien kun je lodger zelf een berichtje sturen het zijn toch de gratis doekjes die in die dozen zitten? Vaak zijn ze wel zo aardig dan wat op te sturen.
Volgens mij heb ik er ook nog wel eentje liggen. Heb je er nog een nodig? Dan zal ik eens gaan zoeken.
Zijn er misschien nog dames die zo'n doekje hebben liggen en er niks mee doen? De mensen waar ik mee had afgesproken dat ze het doekje op zouden sturen, laten helaas niks meer van zich horen. Alvast erg bedankt! Liefs
Die zaten 2,5 jaar geleden in de zwangerschapsdozen. Ik weet niet of ze er tegenwoordig nog inzitten. @mentiera dat zijn andere doekjes die te koop zijn, mijn dochter wil ze niet hebben helaas.
Mijn zoontje is ook helemaal verliefd op dit speendoekje! Dus mocht iemand er nog 1 hebben liggen, heeeel graag!
Meid heel erg bedankt voor het opsturen van het doekje! We zijn er erg blij mee. Liefs en een knuffel.
@Lady26: een tip!! De negenmaandenbeurs start bijna en daar geeft Lodger ieder jaar deze doekjes weg (na het invullen van een enquete) Ik heb dat al een paar keer gedaan en aangegeven dat mijn dochter niet meer zonder kan slapen en kreeg ieder jaar nog een stapel doekjes mee.... Ik ga dit jaar helaas niet maar heb ze ook niet meer nodig...... Als je zelf niet gaat kun je hier misschien een oproepje doen? Zo kun je misschien een voorraad aanleggen voor de komende jaren...