2e babyfoon

Discussion in 'Baby en dreumes' started by loesjej, Jun 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    hoi

wij hebben voor de eerste een alecto babyfoon, erg tevreden mee, maar veel functies gebruiken we niet (terugpraten ,liedjes, lampje)

nou willen we een 2e voor ons 2e kindje want ik hoor ze echt niet allebei door 1 babyfoon, maar welke is goed genoeg?

belangrijkste is:
    ouderunit moet mee te nemen zijn, liefst op batterijen
    hij moet max de overkant van de straat bereiken
    betrouwbaar...

tips?

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb een philips avent. Een handig ding hoor.

even ander vraagje, hoe oud is je 1e kindje dan, ik neem aan wel 1 jaar. Dan gebruikten wij de babyfoon niet meer, kun je de alecto dan niet aan het nieuwe kindje geven???

3. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    hoi
    de alecto staat bij kindje 2, maar ik hoor niet goed en we hebben een erg goed geisoleerd huis en laatst was ie dus al wakker en ik had hem niet gehoord... was ie al goed over de rooie....hij is bijna 2, maar het probleem is dus mijn gehoor, de babyfoon op de overloop zetten werkt ook niet goed genoeg.
    gevolg is dat ik 10000000 keer per avond in de hal sta te luisteren...

4. Liertjuh

Liertjuh Lid

May 6, 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb 2 alecto DBX-88 babyfoons op het aanrecht staan. Er zit op het aanrecht en bij de slaapkamers zo'n 3 meter tussen en storen absoluut niet op elkaar.

1 voor de oudste die altijd in de parent unit blijft staan, puur voor beneden of als we bij de buren zijn. Als ie snachts wakker wordt dan gilt ie hard genoeg om er zonder babyfoon wakker van te worden.

Die voor de jongste neem ik mee naar de slaapkamer, bij het eerste gilletje ben ik meteen ter plaatse.
    Zit er niet op te wachten dat de oudste wakker wordt en ik met 2 kinderen in ons bed moet liggen.

Ben er heel tevreden over, en heeft ook meer bereik als de avent babyfoon die ik eerder heb gehad.

Enig nadeel, de avent kon wel 24 uur zonder oplader en de alecto hier maar 12 uur ongeveer.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hebben de luvion, een ideaal ding, heel duidelijk en stoort niet!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

philips avent inderdaad. Wij hebben de meest simpele geloof ik en die werkt prima. Niet te veel fratsen, ouderunit kan los mee en het bereik is prima.

7. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Is die Philips Avent met dect functie?

Share This Page