Luier verschoond met raam open :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boordevol, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Alweer mijn 3de topic vandaag. Zal later op mijn andere 2 topics reageren. Maar heb net mijn verkouden baby verschoond in zijn kamertje waar het raam open stond om te luchten en dat was ik helemaaaaaal vergeten :(. Ben nu zo bang dat hij nog zieker wordt :(. Kan mezelf wel voor de kop slaan :(.

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Van een beetje frisse lucht wordt een baby niet ziek hoor, dus geen zorgen.

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Je wordt zieke van virussen/bacteriën, niet van de koude...;)
    En als je het niet gemerkt hebt, zal het er toch ook niet zooooo koud geweest zijn, denk ik.

Lieve groetjes!

4. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Geen zorgen, dat kan echt geen kwaad. Frisse lucht is net goed voor ze. (alleen niet uren in de tocht laten liggen he;))

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ohhh pfff, jullie stellen me gerust. Ik dacht omdat hij al verkouden is en dus half naakt bij verschonen dat het kwaad kon. Omdat het kan tochten.

6. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Dat maakt echt niet uit!

Jij wordt toch ook niet ziek als je onder de douche vandaan stapt?

7. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Helemaal off topic maar och dat zou ook echt een stress-moment voor mij zijn geweest als mij dat was overkomen toen ze nog zo klein was. Herken me er helemaal in. Dat heerlijke bezorgde mamma-ding... Erg lief! (en dat is echt supergoed bedoeld hoor)

Kan echt geen kwaad hoor!

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ah gossie... zijn z'n billetjes eraf gevroren? :D Nee, geintje. Wat hierboven al gezegd is. Je wordt niet ziek van kou. Je wordt ziek van virussen e.d. Frisse lucht is juist hartstikke prima. Geef je zoontje maar een extra knuffel dan wordt hij vast snel weer beter! (enne... verkouden zijn hoort erbij.. hij doet nu al flink wat weerstand op ;))

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Hahaha jullie zijn wel allemaal lief voor mij. Logica is soms ver te zoeken als je zo overbezorgd bent. Vind het namelijk vreselijk dat hij verkouden is en ben bang hem zieker te maken dus gaan bellen rinkelen zelfs als het (blijkbaar) neit nodig is.

Enne, zijn billetjes zitten er nog aan ;) maar ik ben weer gerustgesteld.

:p

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Vervelend hé zo'n eerste verkoudheid! Ik hing zelf ook gelijk aan de telefoon bij de HA terwijl ik iemand anders voor gek zou verklaren als die dat deed want zo erg was het allemaal eigenlijk niet.

11. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ja, en baal ervan dat het al bij 3 weken begonnen is. Ik zou als ik dit forum niet had ook al bij de huisarts zijn geweest. Maar gelukkig hier de tip van zout neusspray gekregen en dat helpt al goed.

Deel Deze Pagina