gisteren naar het cb geweest Anne was 10 en een halve kilo. en 80 cm lang het leek mij erg netjes Maar bij het cb vonden ze haar zoals altijd te zwaar. Ik heb zelfs een lijst mee gekregen met gezonde voeding (net of ik dat niet weet) En Anne eet helemaal niet veel en heel weinig tussen door. Het is niet zo dat ik me veel aantrek van het cb hoor was gewoon benieuwd. groetjes gerdien
Steven is ook 80 cm en 10,5 kilo en hij was keurig via de curve. Trek je er niet teveel van aan! Doe toch alles op mijn manier en die adviezen volg ik niet altijd op.
Eliza was met 11 maanden 1050 gram en 79cm lang.. Was prima.. Dus dan snap ik eigenlijk niet waarom jou meisje te zwaar is..
jaa mijn dochter is 11,5 kilo en 76 cm... CB heeftt altijd commentaar ! Ze hebben niks anders te doen !
hoezo te zwaar jeetje kom ik aan met mijn zoontje van 4 maanden en bijna 8.5 kilo en op het cb zeggen ze dan altijd hij gaat goed met lengte en gewicht in de lijn mee hij doet het goed en bij jou zeggen ze dat jouw meisje te zwaar is nou jaaaa mijn oudste was met 14.5 maand 11 kilo en 81 cm en nooit gehoord dat hij te zwaar zou zijn ik zou me er eerlijk gezegd niets van aantrekken lijkt mij een mooi gewicht en lengte voor die leeftijd
Daan weeg 13 kilo en is 78 cm. het is te zwaar maar alles komt mooi met elkaar overeen. Daan snoep niet en krijgt tussendoor water of thee dus daar ligt het hem niet aan. Hij beweegt een hele dag. De kinderarts die hou het wel in de gaten maar door nutramigen kunnen kinderen zwaar worden en als ze ervan af gaan staan ze een tijd stil met hun gewicht.
whahahahaha! wat een onzin! ruben is net 7,5 maand. is al 11 kilo en 75,5 cm! ga hem lekker op dieet zetten terwijl ie net dingen leert te eten....
beyza was met 8 maanden 10 kilo trek je er niks van aan hoor bij mij was er tot ze 8 maanden was ook gezeur en nu opeens niet meer. ze doen alsof zij het wel beter weten zoooooo irritant
ze is echt neit te zwaar hoor. noa is wel lichter 9,3 kilo maar die zit bijna onder de curve.. laat ze lullen.. ! gekken !
Idd niks van aantrekken hoor! Alyssa is nu 9 maanden, weegt 10,5 kilo en is 78cm lang. Ze zit qua lengte niet eens meer in de groeicurve. Bij mij op het cb zeiden ze dat dit prima is omdat de lengte en het gewicht mooi in verhouding staat. Ik moest haar zeker niet minder te eten geven.
danisha is nu 6 maand en 3 week en weegt volgens mij al bijna 11 kilo.. ik maak me hier soms best druk om maar ik betrap mezelf er ook op dat ik me meer druk maak om de reacties van anderen... eigenlijk vind ik het heel schattig.. ze is zo heerlijk mollig en dan die lekkere kakwangen..
@lauraatje: prachtig meisje heb je hoor en je zult zien dat als ze gaan tijgeren kruipen en lopen dat dat mollige er snel afgaat mijn eerste was als beeb ook lekker mollig en zie je dat echt niet meer terug hoor mijn tweede is zwaarder dan mijn eerste maar weet zeker dat het bij hem straks ook wel anders wordt en indd vindt het ook wel lekker zon mollige beebje met zn lekkere toet
Te zwaar? Vince was bij zijn laatste CB bezoek 70 cm en 9200 gram! En volgens hen helemaal niet te zwaar. Nou liggen die groeicurves bij meisjes en jongens anders, maar ik zou me er niet druk om maken hoor! Als ze gaat lopen vliegen die kilo's er waarschijnlijk wel weer vanaf! Groetjes, Ellis
Kaye was met 11 maanden 11.450 kilo en 79,8 cm! Dus het is echt niet te zwaar hoor! Fleur@ Daan is dan best wel zwaar idd! 13 kilo. En dan dacht ik dat ik een reuze kind had Maar maak je niet druk zodra ze gaan lopen vliegt het eraf!
ik vind het ook niet te zwaar hoor. allebei mijn kids waren met 9 maanden al dik 10 kg. en die waren niet te zwaar... maar dat is altijd zo op het cb, ze hebben toch altijd wel wat te zeuren. groetjes Nienke