helemaal klaar ermee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er even helemaal klaar mee.
    Mijn lieve kleine man van 9 maand is al een dikke week hartstikke verkouden en hoest ontzettend veel.
    Daardoor word hij continu wakker en moet ik hem in de nacht regelmatig troosten en ook overdag wil het slapen niet goed door het hoesten.
    Nu lijkt hij ook pijn te hebben van het hoesten dus morgen ochtend ga ik even naar de dokter omdat ik het toch niet vertrouw.
    En die warmte werkt ook niet echt mee.............. ik heb het idee dat hij het maar niks vind.
    Het is zo zielig, want hij is moeilijk te troosten na een hoestbui en door het huilen gaat hij nog meer hoesten.
    Ik wil voor hem zo dat het beter word want hier is voor niemand iets aan.
    Alles wat ik kan doe dat doe ik maar het blijft aanhouden.............
    Zo dat moest ik even van me af schrijven, hij huilt alweer na krap een uur op bed te hebben gelegen dus ik zal weer even troosten.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    als zijn keel zeer doet, Daro thijmsiroop werkt supergoed ;)

Sterkte en heel veel beterschap!

3. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL

Oke bedankt.
    Gaf al een tijdje vsm druppels tegen het hoesten, maar die helpen niet echt. Heb nu een 7 daags kuurtje (druppels) van vsm gekocht mss dat dat wat helpt.

4. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    kussen onder het matrasje stoppen zodat die wat hoger komt te liggen. Als je plat ligt kan juist een hoest prikkel opwekken.

Deel Deze Pagina