Wat kan er aan de hand zijn? Mijn zoontje die altijd vrolijk was en zich zelf redelijk kon vermaken op zijn speelkleed! Sinds 2 dagen huilt hij de heledag door niks is goed Hij is afgelopen week ziek geweest 40 graden koorts, op het cb vertelde ze dat hij de 6e ziekte heeft, hij heeft plekjes over zijn lijfje, ze beginnen nu weg te trekken, kan dit het zijn dat hij zoveel huilt? Op schoot is het niet goed op zijn kleed is het niet goed, hij krijst alles bij elkaar,, behalve als we gaan wandelen of auto rijden dan hoor je hem niet. Als ik hem op zijn kleed leg op zijn buik word hij heel boos! Hij kruipt nog niet, en trekt zich ook nog niet op. Hij eet verder gewoon goed, hij slaapt goed! Vorige week bij de HA geweest, oortjes waren schoon. Ik zie ook geen tandje aan komen. Wat kan dit zijn? Hij lijkt zo ongelukkig
Oh lijkt toch wel een beetje op tandjes.. Onze kleine meid was ook een dag echt niet te pruimen natuurlijk om mijn vrije dag met haar.. Niks was goed... Toen ook geen tandje of iets tezien/voelen maar 2 dagen later had ze 2 tandjes! Suc6 en hopelijk is hij snel zichzelf weer!
Geef het even de tijd. Als mijn dochter flink ziek was geweest was ze daarna ook altijd nog minstens een week uit haar doen. Zij wilde dan wel op schoot, dus dan zaten we samen baby tv te kijken. Je moet toch wat. In de autostoel tv laten kijken werkte bij haar ook wel, en veel wandelen inderdaad..... Het is maar tijdelijk, dus houd moed! Op de buik leggen werd mijn dochter trouwens ook woest van omdat ze wilde kruipen maar het niet kon, het kan dat dat ook nog meespeelt. Het wondermiddel bij haar was toen een babybouncer.
Loopstoel gebruik ik voor zulke periodes dan hoor je hem niet En ja kinderstoel naast me zetten overal moet die bij me zijn