15 maanden en sinds vast voedsel nooit genoeg

Discussion in 'Voeding' started by bellamano, Oct 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    Hoi,

Mijn jongste zoontje is 15 maanden. Hij eet echt zoveel! Alles wat je hem vOorschoteld eet hij super snel op. Ook als hij eten ziet bv op het aanrecht gaat hij Gillen en wijzen. Zijn gewicht en lengte zijn prima maar ik stop na bv 2 porties avondeten want als ik nog een x op zou scheppen zou hij dat ook nog opeten.. Hij poept daardoor ook enorm veel.. Maar is het normaal dat hij zoveel eet?! Mijn oudste zoon is ook een goede eterniet maar hij heeft wel dat hij genoeg heeft.. Bij m'n jongste heb ik dat echt nog nooit gezien..

2. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Mijn dochter heeft dat ook een tijdje gehad en de dag nadat ik dat hier plaatste stopte ze met avond eten eten.. dus ... pas maar op .. ha ha..

maar goed .. ik denk dat ze gewoon doordat ze zo actief zijn veel nodig hebben. ZO lang je oplet dat het vooral gezond is wat hij binnen krijgt dus niet te vet en niet te veel zoet zou ik me er niet te veel zorgen over maken hoor. W.s. gewoon een fase..

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Ohhh hier ook zo'n kliko! En echt... soms denk ik "waar laat hij het!!?"
    Smorgens een fles met fijne granen
    Uurtje later fruit (soms niet zo goed)
    12 uur vaak 2 boterhammen (vandaag nog een fruit daarna!)
    13 uur fles
    17.00 (vandaag bijvoorbeeld) potje, bakje yoghurt, stuk aardappel en een paar bloemkool roosjes!
    18.00 huilen in bed! Meneer had honger dus nog een fles van 150 cc+4 voeding+1rijstebloem

En rapapapaaa... zometeen nog 180cc fles met rijstebloem! Die w.s. ook goed leeg gaat. Nog steeds een late fles anders komt ie vannacht geheid...

Dit is allemaal sinds 2 a 3 weken... kind heeft zo'n honger dat hij snachts vaak nog kwam. Wij weten dus eigenlijk niet zo goed wat we hier mee aan moeten. Hij krijgt dus 4 flessen ipv 3
    Ik denk dat ik er komende week toch maar eens voor naar het cb ga... even navragen... Want hij heeft vaak na 2 uur gewoon al weer honger.

Spelen en druk bezig zijn is hij altijd als hij wakker is, dus hij verbruikt nog al wat. Vandaag trok hij zich voor het eerst op tot staan!! Zoontje is 10 maanden trouwens

Share This Page