vanmiddag zat mijn meisje op een ikea krukje en wou eraf boem.... hoofd gestoten tegen de buitenmuur ik til haar op om te troosten niets aan de hand zeg ik nog maar het bloed kwam door haar haartjes heen en in notime een heel rood bebloedde plek op haar hoofd ik werd helemaal beetje nerveus lacherig ik zag dat het niet superernstig was maar moest me echt even rust inpraten. wel even naar huisartsenpost geweest maar het hoefde niet geplakt te worden. 2 weken lkang geklommen geklauterd op de camping en thuis valt ze van een krukje af
Schrikken he? Hier ook vandaag. Zoontje wilde de deur dicht doen en op het laatste moment doet hij zn vingertjes ertussen. Maar de deur zat mooi dicht! Het was ook nog eens zo'n zware brandbeveiligde deur. Nou, nou krijsen en gillen! Meteen gekoeld onder de koude kraan en de hp gebeld. We moesten een uur koelen en zn hand omhoog houden en daarna terugbellen. Zn vingers waren erg dik en rood en hij bleef krijsen. Ik dacht echt dat ze gebroken waren. Maar gelukkig na een zetpil en wat drinken werd hij rustig. Hij deed nieets met zn hand maar we hoefden niet langs te komen. We hebben hem op bed gelegd en daarna zouden we weer kijken. Gelukkig heeft hij heerlijk 2,5 uur geslapen en daarna deed hij alles weer met zn hand. Pfffff...
ja verschrikkelijk is dat. maar ja je kan er niks aan doen. zo worden kleine kinderen groot zegt mijn moeder altijd. die van ons begint ook zo'n klauter kont te worden. dan is ie druk aan het kruipen valt zijn hand eronder weg bats met zijn hoofd op de grond. of hij wil in zijn badje gaan staan sta ik er naast en nog valt ie over het badje eruit. hij is van bed gevallen. het gaat hier maar door de 1 na de ander blauwe plek en bult op zijn hoofd.