hij ligt indd onder een dekbed, hij draait en beweegt zoveel in zijn slaap dat ik het nog niet aan "durf"om hem de slaapzak uit te doen en onder de 4 seizoenendekbed te laten slapen, daarom een slaapzak en 1 helft van de 4seizoenendekbed, Hier trouwens geen kussen, zolang hij zonder kan... kan hij mooi zonder,
Hier slaapt onze meid nog in een ledikantje. Ze is nu voorbij de 1.5 jaar oud. Ik denk dat ze het nu wel kan, maar ik ben bang dat ze haar hele kamer op stelten zet als ze door krijgt dat ze eruit kan.
Zoonlief ligt nu met 14 maandjes al in een peuterbed We moesten wel en het scheelt heel wat voor hem Hij is een grote jongen en heeft de ruimte nodig Ik heb zon bedje maar dan grenen Vallen ze er niet zo snel uit Heb zijn oude matrasje eronder liggen elke nacht maar is nog niks gebeurd (afkloppen natuurlijk)
Voor mijn gevoel liggen mijn kindjes nog zeker een jaar in de kleine bedjes. Zo rond 2,5 vind ik een mooi leeftijd om over te gaan
Finn is 17 maanden, maar zie hem echt nog niet in een groter bedje liggen. Hij ligt nog heerlijk in zn eigen ledikantje..dus daar blijft hij ook nog wel een tijdje in liggen...
Nou we hebben toch maar gekozen voor een ledikantje. We konden er nog eentje van een vriend van ons krijgen. Dus dat was makkelijk. Ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen om haar nu al in een peuterbedje of 1 persoonsbed te doen. Mijn zoontje was 17 of 18 maanden ongeveer en ging gelijk goed, nooit raar gevonden ook... Maar ik denk dat Iris nog wel een jaartje in haar ledikantje blijft! Bedankt voor jullie reacties!
De peuterbedjes van ikea zijn 160x70. Gewone 1-persoonsbedden zijn: 200x90. IKEA | IKEA Kinderland | Kinderbedden IKEA | IKEA Kinderland | Babybedden
Misschien een groot bed met zo'n rekje ernaast? Proberen kan altijd! Of anders een goedkoop (ikea of tweedehands) ledikantje.
Tja, het ene kindje heeft nog even een ledikantje nodig en de ander slaapt zonder problemen in een peuterbed. Wij hebben ook een nieuwe kinderkamer besteld met peuterbed voor Ryan, omdat onze 2e op komst is. Deze wordt volgende maand geleverd en dan is Ryan 17 maanden. Kijken hoe dat gaat...