Ons zoontje heeft nu al een aantal keer van buik naar rug gerold (steeds per ongeluk, dat wel), maar hij doet dat steeds op zijn speelmat en dat komt zijn hoofdje best wel hard neer (hij huilt niet, dus misschien klinkt het alleen hard?). Ik heb ook al geprobeerd hem in zijn box op zijn buik te leggen, maar die ondergrond (matrasje en dekentje) is te zacht en daar ligt hij dus niet graag. Moet ik hem maar gewoon op de grond laten experimenteren of liever niet? En waar moet ik hem dan leggen om te leren rollen?
Ik weet niet wat voor bank je hebt, maar wij hebben een bank met een chaise longue eraan (soort hoekbank). Ik leg hem dan dwars op het lange stuk. Of misschien op jullie bed als het matras niet al te zacht is?
Dat is het juist; op de sofa vindt hij het ook te zacht en dan moet hij teveel moeite doen om zich op te drukken en daar is hij te lui voor denk ik . Bed is een gelbed, dus helemaal geen optie. Op de sofa hij wel van rug naar buik, maar andersom niet...
Ja, dat is wel een idee. Bedankt Ik had zelf ook al gedacht zo een grote mousse puzzelmat te kopen, dat is ook redelijk zacht. Wil niet dat hij een hersenschudding oploopt