Ja nog een vraagje haha. Demi die krijgt 5 flessen van 180/6 en nu komt het wel eens voor dat ze na de fles nog gaat sabbelen op haar handen en dan maak ik nog een beetje bij 30cc en die drinkt ze dan ook op. Nouja dat is geen ramp Maar wat ze ook doet en dat vind ik wel apart, ze drinkt dan en op een gegeven moment stopt ze en dan denk je nou die heeft genoeg, maar dan gaat ze op haar hand sabbelen en dan bied je hem weer aan en dan gaat ze weer verder. Ze drinkt met speen fase 2. Ook slaat ze met haar handen de fles uit haar mond, maar is dan nog niet klaar met eten. Nu gaat ze ook naar Opa en Oma en die zeggen nou ze heeft zoveel laten staan en ze wilde echt niet meer, en dan zeg ik ook je moet het wel even blijven proberen want bij mij doet ze dat ook en dan drinkt ze toch nog verder. Maar horen jullie dat vaker dat kindjes dat doen? En vandaag had ze haar fles om 15.00 en die had ze voor 160 opgedronken, en om 18.00 had ze weer honger en dronk toen 180 leeg, heeft dit te maken met het groeien en ontwikkelen? want dat heeft ze eigenlijk nu pas voor een tweede keer. Ook heeft ze gisteren een dag gehad dat ze bijna niet ging slapen, en dan denk ik echt dat ze sprongen aan het maken is, kan dat kloppen? Gr Desi
Hoi Desi, Ja dat kan hoor. Probeer wel niet boven die liter voeding (30 schepjes) per dag uit te komen. Als ze dan nog zuigbehoefte heeft kan je beter wat lauwwarm water aanbieden. Groetjes Linda