Moet even mijn blije ei kwijt hoor Onze kleine meid is bijna een maand oud, het is allemaal nog erg wennen(tis onze 1e), vooral de vermoeidheid, maar het gaat erg goed met onze dochter. Ze groeit als kool, is geboren met een gewicht van 2760 en weegt nu 3790. Vandaag op CB geweest, alles helemaal goedgekeurd. En ze huilde ook niet eens ondanks dat het best een pinnig typje is Sinds deze week begint ze ook intresse te krijgen in speeltjes. Het is niet meer dan er tegen aan meppen en er met grooooote ogen naar kijken, maar toch, het is echt zo schattig en leuk *smelt* Ook volgt ze ons soms al met haar oogjes. Vanmorgen lag ze even op schoot bij mij en toen manlief de slaapkamer uit ging volgde ze hem helemaal met die grote kijkers van d'r, echt mooi om te zien! Nou, dit wou ik ff kwijt
wat fijn !! logische dat je trost bent ! geniet lekker van je kleine prinses voor je het weet zijn ze bijna een jaar *snik*
Haha, heerlijk is dat. Geniet er maar van, en geef haar maar eens een extra dikke knuffel. Gewoon, voor de leuk.