morris is bijna 6 maanden oud en hij zat op knieen en armen,alsof hij zo weg zou kruipen! hij ging naar voor en achter,een beetje heen en weren! dit lijkt me een beginnetje! groetjes linda
Leuk om te zien hè! Het ziet er inderdaad uit als een beginnetje. Hij is gewoon lekker vlot! Nova begint dat nu net te doen, en volgens mij ligt zij daarmee op schema, voor zover je van schema's kunt spreken dan. Ze is een weekje of vijf ouder dan jouw zoontje. Lekker laten gaan, hij bepaalt zijn tempo .
Faye deed dit ook rond de 6 maanden maar ze ging uiteindelijk tijgeren ipv kruipen Ze kruipt nu sinds een maand ongeveer, alleen als ze haast heeft dan tijgert ze nog haha
oja de puppystand noem ik dat altijd! Hier gingen ze eerst tijgeren, daarna de puppystand en daarna kruipen op handen en knieen. Vlot hoor!
haha leuk he! Hiet deed hij dat ook met 6 maanden, dus ik dacht dat hij ging kruipen maar hij ging toch echt eerst tijgeren. Pas met 10 maanden kroop hij echt.
Wat leuk zeg! Ik kan niet wachten totdat mijn mannetje een poging gaat wagen. Nu vindt hij het wel best om gewoon lekker te liggen haha.
hier ook rond die tijd op handen en knieeen. sindsdien tijgert hij, nu nog steeds. hij begint nu wel op handen en knieeen pogingen te doen om echt vooruit te komen, wacht dus maar af wanneer hij echt gaat kruipen. Groetjes, Miranda
Hier ook... Maar uiteindelijk is hij gaan tijgeren! En kruipen gaat hij niet meer doen denk ik aangezien hij nu zich optrekt en eigenlijk al langs randen wil gaan lopen maar nog niet kan...
Hier ook een 'snelle Jelle'.. Hij tijgerde met 4,5 de kamer door.. En ging toen hij 5/6 maanden was idd in de kruipstand staan om vervolgens heen en weer te wiebelen.. Nu kruipt meneer een maandje of 1,5.. Hij is nu 8 maanden... Hij wilt nu vanuit de kruip positie gaan staan?! Maar ja, dat lukt natuurlijk niet. Het lijkt een beetje op Moglie (van Jungle Book). Dus kont in de lucht, voeten eronder, en handjes op de grond.. Ach ja...
Hij gaat echt precies zijn zus achterna,hij kan nu echt helemaal goed los zitten,zijn zus ook precies met een half jaar.3 weken later ging ze kruipen en aangezien hij begonen is met proberen denk ik dat hij dat dus ook zo snel gaat doen.Ik ben benieuwd,hij gaat lekker in zijn eigen tempo.Maar als ik dus naar zijn zus kijk.... Die kon trouwens ook al staan met 7 maanden dus die was helemaal vlot! Nou erg leuk om die ontwikkelingen allemaal weer te zien!
Dat dacht ik dus ook, maar sinds een week kruipt Eva! Terwijl ze zich al met 7 maanden optrok en met 7,5 maand overal langs liep. Ik dacht altijd dat ze niet zou gaan kruipen omdat ze wel snel zal gaan lopen, maar ze is dus toch gaan kruipen. Maar los lopen zal ook niet zo lang meer gaan duren denk ik. Eva begon met 6 maanden achteruit te tijgeren (zat toen ook vaak op handjes en knietjes), met 7 maanden ging ze vooruit , tijgerend. En nu kruipt ze dus sinds een weekje. En tijgeren doet ze ook nog, vooral als ze snel ergens wil zijn.