Na het wakker worden meteen BV, dan krijgt zoontje krijgt vanaf 8 maanden bruin brood 's morgens met boter en beleg ( appelstroop,ander fruit,philadelphia e.d. ), en een beker sap. Hij heeft nooit geen pap gehad.
hier de ene keer brinta en de andere keer een boterham met een flesje yoghi erbij. sowieso om een uur of 7 altijd zo`n 120 ml warme melk in bed en daarna slaapt hij nog 2 uurtjes uit (ik ook) in het weekend ook weleens een witte boterham in een zachtgekookt eitje gedoopt.
brinta uit een fles. van een bord weigert hij. misschien dat ik binnenkort brood ga geven maar hij vindt het nog heerlijk zo met zijn fles. (de papspenen van etos eigen merk hebben een kruisje en daar komt hele dikke pap wel doorheen)
dat was mijn vraag hier laatst ook. ik geef sophie nog steeds halfvolle melk met bambix 12mnd. het schijnt dat brinta sneller dikker word en je dus er minder van hoef te gebruiken.
Ik heb van die zakjes gekocht om eens te proberen, maar bij mij is de papfles juist minderdik als bij bambix?! Zover ik gezien heb hebben ze alleen naturel brinta en naar mijn idee zitten daar niet genoeg vezels in. Ik ga gewoon de bambix opmaken en dan overop melk uit fles en een boterham, dat eet hij toch graag, of melk met bambix en een boterham, want hij eet na zijn fles vaak mee van mijn boterham. Hij komt dan echt "bedelen" dus volgens mij heeft hij dan nog trek. Ik weet ook niet..moeilijk
Met 15 maanden at Arend allang 's morgens een volkoren boterham met beleg en hij dronk hij er een glas halfvolle melk bij leeg. Dat doet hij nu nog en soms eet hij er een snee ontbijtkoek bij, een beschuit of een stuk fruit.