Laat even weten hoe het is gegaan meid, kaarsje brand ondertussen vanaf vanmorgen 7 uur en gaat niet uit vandaag... Hopelijk helpt het je een beetje... Dikke kus!
Nog even snel een berichtje... jullie berichtjes zijn zo lief! Heel fijn! Misschien ben ik er vanavond even en anders morgen Nogmaal bedankt meiden! xxx
bianca: ik zal aan je denken meid mijn kaarsjes branden hier voor je veel succes en doe het rustig aan he
Hoi Ben net thuis en het gaat goed.. Operatie was pas om half 2 Kwam wat tussendoor. Maar narcose is goed gegaan, beter als vorig jaar gelukkig En mijn buikpijn valt op zich nog wel mee Was wel opgeblazen en had behoorlijke last van mijn maag en middenrif Maar na 3 kwartier ben ik gaan plassen en toen ging het een stuk beter Lekker wat gegeten en gedronken. Er zat dus een cyste en die is weggehaald. Voor de rest zag het er goed uit. Godzijdank! Bedankt voor al jullie lieve steun en kaarsen... die hebben echt geholpen.... Over 3 weken moet ik terugkomen Duik nu snel mijn bedje in.... Tot morgen! xxx
Jeetje meid, ben blij te horen dat het goed gegaan is en de cyste verwijderd is... Slaap lekker nu en rust goed uit lieverd... En we branden voor over 3 weken gewoon weer een kaarsje! Dikke kus mee lieverd!
Groot gelijk, denk maar eerst aan jezelf. Ik ben blij om te lezen dat alles toch nog is meegevallen en dat ze gelijk je cyste hebben weggehaald. En ik moet ook over 3 weken terug naar het zieknhuis, ik hoop dat we voor die tijd snel zwanger zijn en gelijk de MMM uit kunnen. Liefs Jolie
Hoi meis! Wat fijn dat het allemaal goed is verlopen en dat ze "de kwaal" meteen hebben verholpen... nu staat niets jullie meer in de weg Rust maar lekker uit!
ola wat fijn dat alles goed gegaan is ... en dat het je meegevallen is.... wij mogen woensdag terug komen en dan nu maar allemaal flink aan de klus en komt er zo hopelijk een hoop nieuwe wondertjes rust maar lekker uit.. liefs bianca
gelukkig dat alles is meegevallen.. doe maar eens even goed rustig aan .... hoop dat het goed met je gaat liefs wiesje