ik werd een beetje onzeker omdat mijn gevoelige borsten afnamen en heb nog een test gedaan. Gister was het echt met ochtend urine en nu moest ik vanacht om half 5 al plassen en heb net pas getest dus ong 4,5 uur ertussen. Welke vinden jullie donkerder? Vandaag is mijn nod
Ik vind ze allebei wel super!! Maar het is moeilijk te bepalen door de je urine natuurlijk. Je bent zwanger!! Stop met testen het gaat je alleen onzeker maken of laten twijfelen.
Inderdaad. Je bent zwanger. Ze zien er beiden prima uit. Als je nog wilt testen (niet nodig) zou ik t pas over 2 dagen ofzo weer doen.
Ten eerste verdubbelt hCG elke 48-72u, dus er zit onvoldoende tijd tussen voor conclusies. Ten tweede: je streep is al zo donker dat je niet zeker weet of hij nog wel donkerder wordt. Helaas zit je nu in de moeilijke periode van wachten op je eerste echo. Niks aan te doen.
Moeilijk te zeggen op verschillende foto's met verschillend licht i.p.v. bijvoorbeeld onder elkaar. Maar ze zien er beide prachtig uit en zijn al zulke knallers dat het sowieso niet (veel) donkerder kan.