Hier snapte ze tuitbekers en rietjesbeker niet, maar 360 graden beker was direct duidelijk. En ook veel beter voor het leren oefenen met drinken. Met 15 maanden zou ik deze dan ook zeker aanraden!
Tuitjesbeker drinkt dochter goed uit. Ging vanzelf eigenlijk. Ze pakt 'm vast en drinkt ervan gelijk ze v/d fles drinkt. Rietjesbeker gaat ook goed. Ik heb het haar voorgedaan. En gezorgd dat de beker vol met water zit, dat zodra ze een klein beetje zoog er effectief meteen iets uitkwam. En toen had ze het door. Open beker pakt ze nog niet zelf, is eentje met handvaten, die moet ik aanreiken.
Hier viel t kwartje na een paar knijpfruitjes/yoghurtjes! Toen dronk hij ineens uit een rietjesbeker. Die van hema of prenatal, drie euro, hoeven ze niet op t rietje te bijten om er wat uit te krijgen
Gewapend met een pakje appelsap en een mooie roze rietjesbeker ben ik vanmiddag weer gaan oefenen met haar. Eerst de appelsap geprobeerd. Na een halfuur was ze het zat dus een uurtje later weer geprobeerd en dat kreeg ze ineens door. Toen het appelsap-rietje in de rietjesbeker (zonder dop) gezet en daar dronk ze ook uit. Dus daarna de dop op de beker gedraaid en ja hoor, ze dronk zo de hele beker leeg Dus hier een blije mama die jullie wil bedanken voor de tips!
Haha hier precies hetzelfde! Gelukkig snapt zijn kleine zus het wel, anders was het echt zonde van de (stuk of 6 verschillende) tuitbekers geweest
Beetje off topic, maar aangezien het over bekers gaat.. Ik heb de nuby tuitbeker, maar nu is het speentje kapot. Is deze ergens los te koop? Kan het nergens vinden namelijk..
Tuit beker is hier nooit een succes geworden Rietjes beker heeft ook lang geduurd maar ineens dronk die er uit heel gek. Was ook echt ineens.
Onze zoon dronk pas rond 13-14 maanden uit een beker, we zijn er nogal laat mee begonnen als ik me goed herinner. Onze dochter hebben we bij 6 maanden een tuitbeker in de hand gestopt. Maar een hele goede, die had mijn zoontje ook graag. Het is niet echt een bekend merk, maar heeft een héél smal en lang tuitje dat je naar binnen kan kleppen. Net alsof je een reepje plastic in je mond hebt. Ze was er vrij snel mee weg maar, ook al verslikte ze zich veel (niet erg, zo leren ze) maar alleen drinken deed ze pas rond de 9-10 maanden. Dus 3-4 maanden na de eerste slokjes.