Leuk lijstje! Ben 28 Jr en 1 kindje mag dr wel bij op de lijst. Wachten. Duurt lang maja dan heb je ook wat...
Ik wil ook wel meedoen met moeders voor moeders, maar heb een hele nieuwsgierige buurvrouw, dat houdt me eigenlijk best wel tegen. Maar ik ga vanmiddag wel even bellen en dan vragen of ze misschien een afhaalpunt hebben in de buurt.
Ik heb het daarjuist eens opgezocht, maar vanuit België lijkt het me niet mogelijk om mee te doen met moeders voor moeders. Jammer dat er zo geen initiatief is hier. Ik had heel graag meegedaan!
Ik vind het zelfs alleen maar geruststellend als ik klachten heb, omdat ze de vorige keer wegvielen toen het fout zat. Dus als ik nu niks voel maak ik me juist zorgen. Maar weet ook dat iedere zwangerschap bij iedere vrouw anders verloopt
Ik had graag mee willen doen met MvM maar kwam er tijdens de vorige zwangerschap achter dat ik uitgesloten ben helaas (bij geboorte bloedtransfusie gehad). Maar super dat er zoveel dames zijn die het wel doen!
Ging het m'n beste vriendin vandaag vertellen, en deed nog een keer de Clearblue test om die aan haar te geven. Hij sprong nu al snel op 3+. Afgelopen vrijdag was dat 2-3 weken. 3+ betekend dus 5 weken of meer. Toch wel gek. Aangezien ik officieel zo'n 2 weken na bevruchting zit.. Zo benieuwd naar de eerste echo zodat je zeker weet hoe ver je bent!
Ik heb echt nog steeds geen kwaaltjes.. Lijk de enige te zijn hier haha. Nouja..Mijn tieten doen pijn. Dat wel
Ik ben echt heel moe de afgelopen dagen. Gisteravond ben ik om 8 uur al naar bed gegaan en ik hoop oprecht dat ik dat vanavond haal, zit nu al helemaal uitgeput op de bank. Verder heb ik, behalve gevoelige tepels, ook niet echt symptomen. Soms wel wat misselijk, maar dat is dan echt maar heel even. Ik had vandaag ook wel echt een piekerdagje, ben zo bang voor een leeg vruchtzakje of iets anders ergs. Dat ik me pas volgende week kan inschrijven helpt ook niet echt me aan een positief gevoel. Sorry, ik zit een beetje in de klaagmodus en piekermodus, wat eigenlijk helemaal niet bij mij hoort.
Ik heb ook mn afspraken bij de vk: 9 april voor de intake en 2 mei echo! Dan hebben we weer iets om naartoe te leven! We willen het dit weekend aan onze ouders vertellen. Ik ben nog aan het twijfelen of we het maar 'gewoon' zeggen of het op een bijzondere manier doen. Hoe gaan jullie het nieuws brengen (of hebben jullie dat gedaan?
Bevallingslijst 16 november (5) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje - Myositris, 30 jaar, 3e kindje - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje 17 november (2) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje 18 november (1) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje 19 november (3) - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje 20 november (2) - izzy1974 - Antoinet1 21 november (1) - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 22 november 23 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 24 november (3) - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 1e kindje 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november Totaal: 19 Vlindertjes: - Zusje84 Afspraken 20 maart - intake vk Nuf 30 maart - eerste echo Nahlatje 7 april - intake vk xxdooxx - intake vk Reeva - intake vk Roms - eerste echo vk Tacita 8 april - eerste echo izzy1974 - intake vk/echo Stef1988 - intake vk/vroege echo Vonniej 9 april - intake vk Mom2 14 april - intake vk/echo Myositris - intake vk flieentje 28 april - eerste echo flieentje 2 mei - eerste echo Mom2