Wij hebben het nog niet verteld, wachten eerst op echo en gaan het denk ik gewoon vertellen. De vorige keer hadden we speciaal cupcakes laten maken met baby'tjes en ooievaars erop. Deze zouden we tijdens de verjaardag van mijn vriend op tafel zetten als hint. Echter, precies op deze dag ging het mis en moesten we de verjaardag afblazen. Daardoor beetje nare bijsmaak aangehouden hieraan. Dus denk dat we al blij genoeg zijn als alles goed gaat en niks geks plannen. Maar je weet het nooit
Bij me schoonouders een pak luiers ingepakt en gegeven met een gedichtje erbij. Bij me moeder foto laten zien van de test en gevraagd of ze ook wat raars zag op de foto. Bij Me vader gaat me vriend van het weekend wat zeggen tegen hem en dan kijken of hij de hint snapt
Mooie test deez! Hier blijf ik test drang houden heb ondertussen al 5 testen gedaan. Merk ook niks aan me zelf alleen rommelend darmen opgezette buik
https://www.nodapp.nl/banner/green/s0/2015/11/21/zw-banner.jpg Wie kan mij vertellen hoe ik de banner toegevoegd krijg aan mijn naam?
Wanneer je op de site alles ingevuld heb krijg je een balkje met een hele tekst erin, deze kopiëren en in je handtekening zetten op dit forum... dus niet de afbeelding kopiëren maar de link
Jaa kijk het is gelukt! Bedankt! Ik ben nog nieuw hier. Alles goed met iedereen.? Hier geen kwaaltjes maar ik heb gisteravond nog een test gedaan. Hartstikke positief. Kan nog niet geloven. Omdat ik verder goed voel en voel eigenlijk niet zwanger. Raar he. Gelukkig ben ik niet de enigste! Fijne dag allemaal! Xxxx HuiZeMGL
ik meld me ook aan!! ik ben 29en word voor de 2de mama, we zijn zooo blij! uitgerekend op de 24 ste 13/4 eerste afspraak bij de gyni
Bevallingslijst 16 november (5) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje - Myositris, 30 jaar, 3e kindje - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje 17 november (2) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje 18 november (1) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje 19 november (3) - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje 20 november (2) - izzy1974 - Antoinet1 21 november (1) - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 22 november 23 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 24 november (4) - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 1e kindje - moedershart, 29 jaar, 2e kindje 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november Totaal: 20 Vlindertjes: - Zusje84 Afspraken 20 maart - intake vk Nuf 30 maart - eerste echo Nahlatje 31 maart - intake vk mamachannie 7 april - intake vk xxdooxx - intake vk Reeva - intake vk Roms - eerste echo vk Tacita 8 april - eerste echo izzy1974 - intake vk/echo Stef1988 - intake vk/vroege echo Vonniej 9 april - intake vk Mom2 13 april - intake moedershart 14 april - intake vk/echo Myositris - intake vk flieentje 28 april - eerste echo flieentje 2 mei - eerste echo Mom2
Zo om 9.00 afspraak moeders voor moeders en 31 maart afspraak verloskundige waar ik ook ben geweest met eva en bono
Bevallingslijst 16 november (5) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje - Myositris, 30 jaar, 3e kindje - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje 17 november (2) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje 18 november (1) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje 19 november (3) - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje 20 november (2) - izzy1974 - Antoinet1 21 november (1) - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 22 november 23 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 24 november (4) - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 2e kindje - moedershart, 29 jaar, 2e kindje 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november Totaal: 20 Vlindertjes: - Zusje84 Afspraken 20 maart - intake vk Nuf 30 maart - eerste echo Nahlatje 31 maart - intake vk mamachannie 7 april - intake vk xxdooxx - intake vk Reeva - intake vk Roms - eerste echo vk Tacita 8 april - eerste echo izzy1974 - intake vk/echo Stef1988 - intake vk/vroege echo Vonniej 9 april - intake vk Mom2 13 april - intake moedershart 14 april - intake vk/echo Myositris - intake vk flieentje 28 april - eerste echo flieentje 2 mei - eerste echo Mom2
Ik weet het nog niet. Mijn vriend wil het wel. Maar als ik het weet wil ik wel dat het ons geheim blijft en niet dat iedereen het weet! En jij? wil jij het weten?
Wij willen het wel graag weten en bepaalde mensen in onze familie mogen het ook weten verder blijft het voor vrienden en collega's geheim...
Ik wil wel graag weten wat het wordt! Aan de ene kant lijkt de verrassing me heel leuk, maar ik ben er gewoon véél te nieuwsgierig voor. Plus dat ik veel liever gericht spulletjes shop, hahaha. Of we het bekend gaan maken weet ik nog niet.. dat moet ik thuis nog ff bespreken. Hebben jullie al aan veel mensen verteld van je zwangerschap? Ik heb het tot nu toe alleen 1vriendin/collega verteld, verder nog niemand. Ik wil het mijn moeder graag gaan vertellen op mijn verjaardag woensdag, ook al weten we dan nog niet of alles goed is. Als het fout gaat zou ik het haar ook vertellen omdat we heel close zijn. Met mijn vader en oma wacht ik tot de eerste echo in orde is, en ik denk dat ik het mijn beste vrienden dan ook wel vertel. Met mijn vriends familie willen we wachten tot de 12 weken, aangezien hij al eens eerder een miskraam meegemaakt heeft is hij heel voorzichtig geworden, en dat respecteer ik ook.
Nee, wij hebben het nog aan niemand verteld. Na twee miskramen zijn we erg voorzichtig geworden. Als de eerste echo goed is, gaan we het onze ouders vertellen. Na de tweede echo willen we het de rest van de familie vertellen. Een week daarna mag de hele wereld het weten . We wilden ook niet dat andere mensen weten dat we bezig waren voor een kindje, omdat de kans groot was dat ze er dan steeds naar vragen en niets lijkt me pijnlijker dan dat, als het niet lukt. Als we het nu vroeg zouden vertellen en het zou weer fout gaan, weten ze dus dat we het graag willen. Daarom wacht ik liever wat langer, zodat we wat verder zijn en de kans groter is dat het goed gaat.