Bij mij komt maandagavond iemand van Moeders voor Moeders en ze zei dat ik gewoon de ochtendurine moest bewaren, het hoefde ook niet in de koelkast. Ik herken dat vroege wakker zijn ook wel ja, maar ik lig de laatste dagen ook al om 8 uur op bed omdat ik dan helemaal uitgeput ben. Gisteravond heb ik wel een aantal keer kokhalzend boven het toilet gehangen, maar overgeven lukte niet, dat is wel echt irritant.
Pfff blijf maar last houden van die vervelende buikpijn... andere hier ook nog last van? Gisteren bij de huisarts geweest, ik werd op me werk ineens niet lekker... rare vlekken zien en bloedheet... heb ik dus migraine.. nog nooit gehad!! Schrok me rot Ik heb overigens bij MvM gewoon avondurine gebruikt, dit was ook prima
Ik heb ook zo nu en dan wat krampen, beetje vergelijkbaar met menstruatie krampen.. Ben ook rond 4 a 5 uur steeds een uur klaarwakker, dan slaap ik toch weer door tot 9 uur ongeveer. Normaal gesproken ben ik niet wakker te krijgen s ochtends! Hoort er allemaal een beetje bij denk ik?
Wel wat steekjes/krampjes afentoe. Maar echt buikpijn kan ik t niet noemen. Ik ben ook vroeg wakker steeds
Steekjes/krampjes is misschien inderdaad ook beter verwoord dan buikpijn... het hoort erbij zeggen ze maar vind het toch beetje eng. Ook ik ben vroeg wakker maar wil het liefste om 19uur al naar bed...
Ik heb ook lichte steekjes/krampjes af en toe, niet heel vervelend ofzo. (vind het ook wel fijn iets te voelen ). Ik ben ondanks dat ik steeds zo vroeg wakker ben, 's vonds niet heel vroeg moe, rond een uur of 22:00 meestal. Ga het zo aan mn schoonouders vertellen, leuk!
Wat krampen en getrek daar beneden is heel normaal, net als lage rugpijn en zo. De boel is flink aan het groeien daar beneden en dat voel je. Echte buikpijn in de zin dat het verkeerd zit voelt wel anders. Maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker door word, dat heb ik ook en nog meer na mijn mk. Maar geen bloed is goed probeer ik me te bedenken
Hallo. Hier ook wat steekjes en buikpijn. Dat hoort erbij. Wel ben ik wat moe. Zometeen even op bank liggen. Denk aan rusten is op dit moment wel belangrijk voor ons. Wanneer we gaan vertellen dat weten we nog niet. Ieder geval wachten we tot we ons eerste echo gehad hebben. Hier ook eind vorige jaar een miskraam gehad. Af en toe denk je wel van waarom krijg je een lichte buikpijncen of steekjes. als het blijft is een goede teken. Gr.
Ook ik wordt elke avond om 1 uur wakker om te plassen en dan om 4:17 uur klaar wakker... Maar ik blijf dan altijd maar liggen want wat moet in in hemelsnaam zo vroeg beneden en dan val ik uiteindelijk toch nog even in slaap tot een uur of 8. Terwijl normaal wordt ik rond een uur of 10 eens wakker. Mijn buik voel ik ook wel. volgens mij vooral als ik het druk heb gehad. Ik voel het meer alsof ik mijn buikspieren heb getraind. Maar dat is helemaal niet zo haha. Hier heb ik het een hele goede vriendin verteld en 3 collega's waar ik het meeste mee werk. Onze ouders gaan we 7 april het goede nieuws vertellen nadat we bij de vk wegkomen.
wij willen het geslacht geheim houden!! hier gwn normale eetlust! maar wel onderbuikpijn ik kijk enorm uit naar de eerste echo
Wij willen ook weten wat het wordt en maken er dan verder geen geheim van. Wijzelf en iedereen om ons heen denken een jongetje dus we gaan het zien
Hallo dames, Ik mag bij op de lijst. Op de valreep 29 november. Ik had al een topic geopend voor december omdat ik mij verrekend had. Nu nog even uitzoeken hoe ik die kan verwijderen. Ik ben heel blij met het forum, zo hoef ik niet thuis mijn man de hele dag 'lastig' te vallen met mijn onuitputtelijke behoefte om er continu over te praten.
Nou op de valreep dan nog welkom en van harte gefeliciteerd!!!!! Ja soms is het best gemakkelijk om hier ff van je af te kunnen praten. Er gaat nog genoeg over dit onderwerp gezegd worden in huis de komende maanden
Bevallingslijst 16 november (6) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje - Myositris, 30 jaar, 3e kindje - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje 17 november (2) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje 18 november (1) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje 19 november (3) - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje 20 november (2) - izzy1974 - Antoinet1 21 november (1) - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 22 november 23 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 24 november (5) - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 2e kindje - moedershart, 29 jaar, 2e kindje - itakepictures, 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november (1) - rosalincke, .. jaar, .. kindje 30 november Totaal: 22 Vlindertjes: - Zusje84 Afspraken 27 maart - eerste echo Nuf 30 maart - eerste echo Nahlatje 31 maart - intake vk mamachannie 7 april - intake vk xxdooxx - intake vk Reeva - intake vk Roms - eerste echo vk Tacita - eerste echo itakepictures 8 april - eerste echo izzy1974 - intake vk/echo Stef1988 - intake vk/vroege echo Vonniej 9 april - intake vk Mom2 13 april - intake moedershart 14 april - intake vk/echo Myositris - intake vk flieentje 21 april - intake itakepictures 28 april - eerste echo flieentje 2 mei - eerste echo Mom2
@Tacita, dankje Mijn leeftijd is 39 en dit is mijn tweede kindje. Ik heb 1 april al een echo in verband met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ik knijp hem aardig. Vorige keer verloor ik bloed en steeg mijn HCG veel te snel dus die twee dingen wil ik in de gaten houden.
Welkom en gefeliciteerd! Wat ik me afvraag, bij een bbz heb je toch juist te lage hcg waarden? Al las ik inderdaad ook wel eens dat je dan juist hoge waarden hebt. Ik vraag me nu al een tijdje af wat het nu precies is.
In mijn geval was het hoog maar het kan inderdaad ook erg laag. In ieder geval gaat het om afwijkende waardes van het hcg. Ook heeft niet iedereen bloedingen dus het blijft lastig te bepalen. 1 april ben ik pas vijf en een halve week dus hopen dat er iets zichtbaar is anders blijf ik nog langer in onzekerheid
Bij mij was het hcg ook laag, maar ik denk dat het ervan afhangt waar de zwangerschap zich bevindt. Op 7 weken was het 440 ongeveer...
Bevallingslijst 16 november (6) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje - Myositris, 30 jaar, 3e kindje - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje 17 november (2) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje 18 november (1) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje 19 november (3) - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje 20 november (2) - izzy1974 - Antoinet1 21 november (1) - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 22 november 23 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 24 november (5) - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 2e kindje - moedershart, 29 jaar, 2e kindje - itakepictures, 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november (1) - rosalincke, 39 jaar, 2e kindje 30 november Totaal: 22 Vlindertjes: - Zusje84 Afspraken 27 maart - eerste echo Nuf 30 maart - eerste echo Nahlatje 31 maart - intake vk mamachannie 7 april - intake vk xxdooxx - intake vk Reeva - intake vk Roms - eerste echo vk Tacita - eerste echo itakepictures 8 april - eerste echo izzy1974 - intake vk/echo Stef1988 - intake vk/vroege echo Vonniej 9 april - intake vk Mom2 13 april - intake moedershart 14 april - intake vk/echo Myositris - intake vk flieentje 21 april - intake itakepictures 28 april - eerste echo flieentje 2 mei - eerste echo Mom2