Ik krijg ook bij de intake de eerste echo. Die is 17 april om 9:45. Op het moment ben ik vooral bang voor een leeg vruchtzakje.. Maar zou het HCG dan niet af moeten lopen? Dus testen die minder worden?
Ik heb gembercapsules bij De Tuinen gehaald. Werkt goed en 100% natuurlijk! Bij mij is het niet zo erg met overgeven ofzo, als ik het voel opkomen dan helpt een pepermuntje ook nog wel.
dezz daar ben ik ook zo bang voor. dat er bij de echo een leeg vruchtzakje is te zien ik heb de echo al s'ochtens om 10 uur, hoeft dan niet de hele dag te wachten. maar het loop bij de kliniek altijd uit ook zo vroeg, hoop zo dat het dan niet al te lang uitgaat lopen. dat trek ik dan niet meer tegen de misselijkheid eet ik droge crackers, dat gaat heel goed. het is een beetje vervelend gevoel, niet dat ik moet overgeven of zo hoor. ik heb dat gevoel wel de hele dag sinds vrijdag
ik ben ook zo verschrikkelijk moe! maar het is voor het goede doel dus geduld word beloond! ik kijk ook enorm uit naar de eerste echo ik denk dat ons kleintje ook meeneem
Hier ook een beetje onzeker dat hebben we allemaal. Ik heb last van zere borsten en lage rugpijn. Van lage rugpijn kreeg ik denk ik na het sporten afgelopen donderdag. Ik ga wat oefeningen doen wat voor de rugspieren. Als het langer dan een week aanhoudt trek ik aan de bel. Ik bel deze week voor een afspraak te maken met de verloskundige. Ik ben denk ik de enigste hier dat ik nog niet gedaan heb. Ik had vorige jaar een miskraam gehad bij zes weken dus ik ben nu overheen. Op dit moment weet alleen mijn moeder en verder niemand.... We kunnen ons geheim wel houden maar voor hoe lang dat weten we nog niet. Fijne zondag voor jullie allemaal. HuiZeMGL
Ff een raar vraagje, maar blijft jullie banner ook hangen? Ik zou vandaag toch echt op 6wk3dg moeten zitten maar hij blijft ineens op 6wk2dg staan. Zou dit iets met de zomertijd te maken hebben of zo?!?!
Ik probeer het eens. Ik ben normaal 6weken en 5 dagen... Edit. Ja, blijft dus ook staan. Eens opnieuw ophalen vanavond!
Ik ben dus niet de enige haha. Had nog op in mijn agenda gekeken, dacht is dit nu zwangerschapsdementie of zo Maar nope de banner klopt gewoon niet
Hallo dames! Lange tijd ben ik een meelezer geweest op dit forum, maar tijdens de zwangerschap van mijn dochter echt verslaafd aan Zwangerschapspagina . Ik heb afgelopen vrijdag een positieve test in handen gehad en als ik uitga van een cycles van 28 dagen (wisselde steeds) dan ben ik 25 november uitgerekend! Ik heb dus al een dochter. Zij is afgelopen woensdag 2 jaar geworden . Was al een tijdje af van de pil, omdat ik erg veel last had van stemmingswisselingen en burnout klachten. Ging steeds goed omdat we er goed aan dachten. Toch wel toe aan een 2e, dus praatten er wel steeds meer over... Dus vorige maand niet zo voorzichtig gedaan en ja hoor. Ben echt blij dat het ons zo gegund is om zo snel en gemakkelijk zwanger te worden. Als ik sommige verhalen lees.. Ik praat graag met jullie mee
Gefeliciteerd! Ook klopte mijn banner niet. Ik dacht vanmorgen ook al van uh ik ben echt 6 dgn en 1 dag. Hoop dat het probleem straks opgelost is
Dat had ik toch ook, ik ging al bijna twijfelen maar mezelf maar tel elke dag stuk voor stuk. Dus dit kon gewoon niet
Gebeurd dat echt vaak? Nou ja laten we er vanuit gaan dat we allemaal een goeie echo hebben binnenkort!
Er is toch geen enkele reden om te twijfelen dat er iets niet goed is...? Probeer je niet zo gek te laten maken meid en te genieten van je zwangerschap. Ik weet dat het gemakkelijk klinkt, maar je al die dingen in het hoofd halen zonder aanleiding geeft je alleen maar onnodige spanning! x
Vanochtend werd ik wakker met steekjes in mijn baarmoeder. Het voelde niet als krampjes, maar het voelde niet fijn. Iedere 10 minuten toch even kijken of er geen bloed te zien is. Het maakt me toch wel een beetje onzeker!
Vervelend die steekjes, is toch spannend wat er allemaal gebeurd daar. Ik werd in de nacht van donderdag op vrijdag wakker omdat ik echt vrij heftige 'menstruatiekramp' had. Durfde niet naar de wc te gaan, maar uiteindelijk was er niks aan de hand Grrr die stomme banner loopt achter! En ik vind de dagen al zo kruipen
Ik heb op nodapp gewoon een dag vooruit gepland en dan de banner overgenomen, vond het zo irritant haha! Als ie ineens weer voor gaat lopen zet ik hem wel weer terug
Ik ging hier net hetzelfde komen zetten. Heb men uitgerekende datum gewoon een dag naar voor gehaald...
Bevallingslijst 16 november (6) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje - Myositris, 30 jaar, 3e kindje - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje 17 november (2) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje - MiniMiNo, ... jaar, ... kindje 18 november (1) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje 19 november (3) - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje 20 november (3) - izzy1974 - Antoinet1 - Magz, ... jaar, 2e kindje 21 november (1) - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 22 november 23 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 24 november (5) - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 2e kindje - moedershart, 29 jaar, 2e kindje - itakepictures, 25 november (1) - corina1989, ... jaar, 2e kindje 26 november 27 november (2) - Mappie, 35 jaar, 3e kindje - Jenn1115, 37 jaar, 2e kindje 28 november 29 november (2) - rosalincke, 39 jaar, 2e kindje - Joos1, 35 jaar, 1e kindje 30 november Totaal: 28 Vlindertjes: - Zusje84 Afspraken 30 maart - eerste echo Nahlatje 31 maart - intake vk mamachannie 2 april - eerste echo MoodyL 7 april - intake vk xxdooxx - intake vk Reeva - intake vk Roms - eerste echo vk Tacita - eerste echo itakepictures 8 april - eerste echo izzy1974 - intake vk/echo Stef1988 - intake vk/vroege echo Vonniej 9 april - intake vk Mom2 13 april - intake moedershart - intake Vlinder1993 14 april - intake vk/echo Myositris - intake vk flieentje 17 april - intake vk/echo deezz 21 april - intake itakepictures 22 april - eerste echo Antoinet1 23 april - termijnecho Nuf 28 april - eerste echo flieentje - intake vk Antoinet1 2 mei - eerste echo Mom2