Hoi allemaal! Ik kom me hier ook melden! Uitgerekend: 16 november Nuf 16 november Myositris 16 november xxdooxx 19 november deezz Afspraken 20 maart intake vk Nuf 7 April intake vk xxdooxx
Steff1988 ik herken het heel erg hoor. Ik google ook alles haha, maar ben er maar mee gestopt want als je het internet moet geloven krijgt iedereen een miskraam en wordt niemand spontaan zwanger! Dus ik zoek niet alles meer op
Gefeliciteerd allemaal ! Hè Nuf wat heb jij je eerste afspraak lekker op tijd ik mag pas 14 april komen ! Dan wel meteen een echo ! Kan nu al niet wachten haha
Uitgerekend: 16 november Nuf 16 november Myositris 16 november xxdooxx 18 november Steff1988 19 november deezz Afspraken: 20 maart intake vk Nuf 7 april intake vk xxdooxx 14 april intake echo Myositris
Ik ben 23 november uitgerekend volgens het internet.. Ben wel benieuwd, de CB test gaf 2-3 weken aan. Woensdag naar huisarts en vanaf daar afspraak maken voor echo! Kan nu al niet meer wachten.....
Uitgerekend: 16 november Nuf 16 november Myositris 16 november xxdooxx 18 november Steff1988 19 november deezz 23 november Roms Afspraken: 20 maart intake vk Nuf 7 april intake vk xxdooxx 14 april intake echo Myositris
Hallo meiden! Ook ik kom me aanmelden! Volgens het internet 16 november uitgerekend. 7 april intake vk en 2 weken later de eerste echo. Nog een hoop geduld hebben dus! Hoe voelen jullie je? Al last van kwaaltjes?
Haha dat heb ik ook van dat opzoeken. Mijn vriend word ook helemaal gek. Wil t liefste ook iedere dag testen.. Heb bewust geen testen meer gehaald vandaag. Over een paar dagen ga ik een CB test halen met weken indicator.
Alleen wen beetje gevoellige/pijnlijke borsten. Afentoe een steekje. Verder nog nergens last van. 😊 En jij? ☺
Hoi, Ik kom me hier ook melden. Ik vermoed dat ik 20 november ben uitgerekend. Ik zal rond het laatste weekend van maart mijn eerste afspraak hebben, daar ik met 6 weken al een echo zal krijgen. Hier ga ik maandag over bellen. Moet eigenlijk naar de gyn, maar dit komt niet uit met werk. Dus wellicht dat ik toch maar naar vk ga. Aan allen: gefeliciteerd!
Ik heb nog niet echt kwaaltjes! Voel me vooralsnog goed, alleen moe en veel plassen! Vannacht ook niet echt goed geslapen omdat er zoveel dingen door m'n hoofd gaan, toch een spannende tijd!
ik wil inderdaad ook nog een keer testen met zo'n cb test met weekaanduiding. Leuk voor de foto gezellie nog meer mensen erbij. Allemaal gefeli! Hier de kwaaltjes moe, veel plassen, misselijk, rommelende darmen en die irritante buikpijn regelmatig
Uitgerekend: 16 november Nuf 16 november Myositris 16 november xxdooxx 16 november Reeva 18 november Steff1988 19 november deezz 20 november Zusje84 23 november Roms Afspraken: 20 maart intake vk Nuf 7 april intake vk xxdooxx 7 april intake vk Reeva 14 april intake echo Myositris
Zo gaat snel met alle nieuwe dames erbij! Gefeliciteerd allemaal! Wat ik me afvraag ik wordt elke nacht om 1 uur wakker en moet dan plassen en om 4:30 weer wakker en dan heb ik mijn slaap uit.. meer mensen daar last van? Normaal kan ik altijd heel lang uitslapen.
Ik ben sinds een paar dagen heel vroeg wakker. Terwijl ik hiervoor zeler tot 12 uur of later uit kon slapen 😕