Leuk dat je de echo even laat zien! Wij lopen ongeveer gelijk dus nu heb ik ook een idee hoe het er bij mij van binnen uitziet Gefeliciteerd!! Heerlijk gevoel lijkt me!
Moody, wat super!! Mooi plaatje zo al . Nahlatje: Ik ben ook wel wat bang. Maar ik moet zeggen dat ik er toch vrij weinig mee bezig ben. Mijn dochter vraagt ook de nodige aandacht en ik heb verder helemaal geen kwaaltjes van zwangerschap. Jullie wel? Ik hoop natuurlijk dat ik geen kwaaltjes krijg, maar ik wil eerst wel een goede echo. Even een beeld krijgen dat het 'echt echt' is . Ik kreeg net bericht van mijn werk dat ik de 29e vrij kan. Zo tussen 1 en 2 de VK bellen om de vragen of de afspraak nog een week eerder mag
Wilde ik mijn VK net bellen, belde ze mij . Hoe toevallig. Zij wilde ook afspraken verzetten. De echo is nu 29 april, gelijk om 8u 's ochtends . Zo benieuwd!
Wat een heerlijk gevoel dat alles goed is! Tot de intake en echo ben ik zelf heel nuchter (probeer ik) van het weekend gaan we het onze ouders vertellen. Kleine meid heeft een shirtje Verder geen kwaaltjes alleen als ik aan het werk ben ben ik extreem mo dat mensen vragen joh gaat het wel.goed met je. Maar wil t nog niet op me werk zeggen. Eerst een echo.
Ik heb een tweede echo 16 april. Kan iemand dit op de lijst zetten? Ik probeerde het net, maar het is beetje ingewikkeld geworden. Zie ook net dat ik in al mijn enthousiasme mijn naam bekend gemaakt heb door de echo. Nu niet dat ik denk dat er hier veel bekende van me op het forum zitten. Geen stalkers aub..
Wat een leuk shirtje zag ik voorbij komen! Leuk om het zo te vertellen! Moodyl gefeliciteerd met je mooie echo! Tis omdat je nu zegt dat je naam erop staat, had ik nog niet eens gezien.
Moodyl gefeliciteerd met de perfecte echo! Leuk dat je de echo aan ons laat zien, geeft inderdaad een beeld over hoe het er bij de rest van ons ook uit moet zien Ik vind het wachten op de echo moeilijk, je wil zo graag bevestiging dat het goed zit. Ik voel me echt heel erg zwanger. nog 0,0 buik hier hoor maar ik ben Nogsteeds misselijk en heel de dag moe en er stinkt zoveel! Hebben jullie ook dat je s'morgens nog niet wil nadenken over wat je s'avonds gaat eten omdat het op dat moment allemaal tegen staat?
Heel herkenbaar ik heb t vooral met geuren bah en sommige dingen smaken me opeens niet. Heb niet eens op je naam geLet meis is volgens mij langs me heen gegaan. heb net 2 kratten van mvm gekregen hebberig nog 1 staan hoeveel denken ze wel niet dat ik moet plassen 😮 vorige zws moest ik continu nu niet. Alleen een drukkend gevoel op me blaas.
Nee heb ik geen last van. Ik merk wel dat ik beter ruik, had maandag wel toen ik lasagne maakte het idee dat het heel erg stonk. Het gehakt stonk heel erg, dat rook je door heel de lasagne heen. maar mijn vriend zei dat dat het gewoon normaal ruikte, mij smaakte het eten niet meer. Ik heb sowieso weinig kwaaltjes eigenlijk... Mijn borsten zijn wel heel gevoelig, de trap oprennen voelt echt niet meer fijn! Had veel pukkels ineens op mijn gezicht, elke dag zat er wel weer een nieuwe pukkel is nu weer even gestopt gelukkig. Ben nog wel erg moe steeds vooral na het werk, dan kan ik gelijk wel slapen. Gisteren moest ik ineens heel erg huilen om niks eigenlijk, ik kon gewoon niet meer stoppen met huilen terwijl ik bij me zelf echt zat van waar slaat dit op, doe ff normaal. maar het lukte niet om te stoppen. Echt raar. Maar veel meer kwaaltjes heb ik niet, aan de ene kant wel heel lekker maar aan de andere kant maakt me dat ook wel heel erg onzeker. Hebben jullie trouwens ook eten wat je nu ineens heel lekker vind of juist niet meer? Ik zelf nog niet
Haha daar heb ik ook al aan zitten denken mocht ik mijn echo plaatsen, want op de beelden die je gemaild krijgt staat mijn naam ook. Dus ga dan wel een foto van de foto maken zonder naam Just in case...
Volgens mij kun je inderdaad zelf geen berichten meer verwijderen, alleen wat je in clubs en op je eigen profiel plaatst Tenzij je een verzoekje doet bij een van de beheerders Het is iedereen anders, maar ik persoonlijk vind het wel fijn dat ik kan zeggen 'niemand weet, niemand weet dat ik ..... heet' Je weet nooit tegen wie je misschien wel aan het praten bent