15 t/m 30 November 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nuf, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Hier gaan qe het pas vertellen met 12 weken en het geslacht houden we dit keer geheim voor iedereen. Nog 2,5 week tot de volgende echo.
    Moet zeggen dit keer veel last van misselijkheid en krampen.

2. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Neefje van mijn vriend. Zoontje van zijn broer heeft Down. Ik ben super gek op hem maar het is echt heel zwaar om zo'n kindje op te voeden. Wij worden sowieso al in de gaten gehouden omdat t in de famillie voor komt.

3. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik stond net op en kreeg een steek aan de linkerkant. En daarna werd ik duizelig alsof ik te snel opstond.

Heb dit al eens eerder gehad. Hoort dit erbij? Of is t iets anders?

4. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit is niks geks deezz ;) Omdat je baarmoeder groeit hangt deze meer in je banden. Als je dan een onverwachte beweging maakt (of bv niest, hoest, iets zwaars tilt) kan dit even zo'n stekend gevoel geven. Heb dat sinds dit weekend ook. Dat duizelige had ik de afgelopen weken af en toe al, zeker als ik te snel op sta.
    Dus het klinkt allemaal erg logisch en zwanger ;)

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!!!

5. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

Donderdagavond licht bloedverlies gehad dus kneep hem even maar het is bij dat kleine beetje gebleven. Wel even voor de zekerheid vrijdag de vk gebeld en die was ontzettend lief. Ik heb bij haar aanstaande dinsdag de intake dus ze zei dat ze me nu niet tot 10 weken laat wachten met de eerste echo maar deze gelijk dinsdag doet. Spannend hoor!

6. Mappie

Mappie Lid

24 mrt 2009
    67
    0
    6
    Dat is schrikken Reeva, fijn dat ze dinsdag gelijk ook een echo doen!

stekende pijn met name bij niezen herken ik ook, ga ook uit van banenplan.

7. Natascha1981

20 apr 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe (voorzichtig) met jullie mee :)

Ik ben voor 19-11 uitgerekend :)

8. xxdooxx

xxdooxx Actief lid

30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Raar eigenlijk als ik nu niet zwanger was geweest had ik nu weer ongesteld geworden

9. moedershart

moedershart Actief lid

2 nov 2014
    123
    0
    0
    bediende
    dilsen
    die steek heb ik gisteren bij het niezen ook mogen voelen verschrok me rot! heb ik bij de 1ste niet gehad was heel raar.

voor de rest alles toppie!!
    blij dat het hier ook goed gaat met iedereen hopen dat het zo blijft!

10. Roms

Roms Actief lid

23 jul 2014
    105
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja haha zat ik gister ook aan te denken! Gek he!? :)

Ik heb hier en daar ook een steek en een krampje, hoort er een beetje bij toch? Woensdagavond eerste echo - ben benieuwd!!!

11. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik ben sinds donderdag thuis, omdat ik zo ontzettend misselijk ben en nauwelijks eet. Ik heb elke dag iets heel specifieks wat ik lust, en dan verder gewoon niks. Heel apart en ook heel vervelend. Vandaag is het meloen..
    Gisteren ineens friet speciaal. Dat was gelukkig te regelen ;)
    En ik moet de hele dag door kleine beetjes eten. Als ik dat niet doe dan word ik zo misselijk dat ik alleen nog maar kan liggen.
    Morgen moet ik weer gaan werken maar ik weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken :(

12. Kaje82

Kaje82 Lid

17 nov 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee, wat veel klachten en kwaaltjes. Lijkt mij stiekem erg fijn, want ik merk nog niet zoveel (nu precies 6 weken zwanger). Moe, soms misselijk en weleens steken, maar als ik geen positieve test (of 10 :)) had gedaan had ik niet geraden dat ik zwanger was. Is dit voor meer meiden herkenbaar?

13. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Geloof me katje, je bent een geluksvogel als je geen kwaaltjes hebt! Ik snap jouw punt ook wel hoor. Dat heb ik met borsten.. iedereen heeft gevoeligr borsten die groeien en mijne? Ik merk werkelijk helemaal niks terwijl ik juist zou willen dat ze gaan groeien!

Nu sinds 2/3 dagen is mijn misselijkheid compleet verdwenen. Hoop dat alles goed is met het wondertje.. a.s. maandag echo!

14. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen dat je je zo ziek voelt zeg! Ik heb ook last van misselijkheid (niet zo erg als jij) en merk wel dat als ik af en toe iets eet het beter gaat (terwijl je eigenlijk geen zin in eten hebt. Het helpt ook om iets van pepermunt of kauwgom te nemen. Succes morgen op je werk. Is er al iemand die het weet of die je in vertrouwen kan nemen?

15. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben de laatste dagen vooral in de middag/avnd misselijk. Niet zo erg dat ik moet overgeven maar wel een heel vervelend gevoel.

Verder gaat het nog steeds prima. Hoe gaat het met jullie?

16. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6
    Hoi ik heb pijnlijke krampen in de linkerbeen. Ken iemand het? Wat helpt het tegen? Vannacht heel slecht geslapen. Ik hoop dat het snel over gaat. Mag je een Paracentamol innemen als je zwanger bent? Ik ga mijn huisarts bellen.

Ik hoor het wel of iemand ook weleens krampen heeft gehad?

Gr. HuiZeMGL

17. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja paracetamol mag je als enige pijnstiller gewoon gebruiken en is veilig ;)

18. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    Hey dames

Ik heb weinig zwangerschapskwaaltjes soms wat misselijk, tot nu toe drie dagen misselijk geweest was met zes weken. Wel een paar weken heel moe geweest, maar dat gaat de laatste dagen ook beter.
    Op moment rommelen alleen mijn.darmen heel erg, moeilijk naar de wc kunnen. Maar verder mag ik niet klagen.

Groetjes izzy

19. Roms

Roms Actief lid

23 jul 2014
    105
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat heb ik ook inderdaad. Meer misselijk later op de dag.. Erg vervelend gevoel. Smint of iets blijven kauwen helpt wel, vooral geen eten laten staan want dat gaat t niet weg. Als ik heb gegeten is t een half uurtje weg en dan moet ik weer wat kauwen.

20. mamachannie

20 jan 2013
    86
    0
    6
    Vrouw
    Hoi daar ben ik weer even gisteren was mijn dochter jarig ik heb last van moeheid af en toe misselijk en gevoelige borsten duizeligheid is gelukkig minder wij kijken uit naar 28 april 2e echo en kids gaan mee

Deel Deze Pagina