15 t/m 30 November 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nuf, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Bedankt voor het warme welkom, meiden!

En wat fijn dat ik hier al van alles lees over goeie echo's en kloppende hartjes. Bijzonder dat dat allemaal zo vroeg is. Is dat iets nieuws?
    Bij mijn zoontjes gingen ze pas naar het hartje luisteren bij 9 weken (en alleen omdat ik er naar vroeg, want zelf vond de verloskundige het nog vroeg en zei ze dat de kans groot was dat we het nog niet konden horen, maar gelukkig wel gevonden en gehoord toen).
    Bij mijn oudste kreeg ik m'n eerste echo pas bij 12 weken. Bij de jongste eerder, want toen wist ik niet hoe lang ik zwanger was.
    Dat weet ik nu weer niet helemaal precies, al mocht ik uitgaan van 28 november. Volgende week donderdag voor het eerst naar de vk, dus ik ben benieuwd of ik dan al een hartje te horen krijg of meer te weten kom over wanneer ik m'n eerste echo heb.

Corina, beterschap voor je meisje. Wat sneu dat ze niet fit is, word maar snel beter meisje!

Hebben jullie ook veel last van kwaaltjes? Ik ben helaas sinds gisteren beste vrienden met het toilet. Bah, had zo gehoopt dat dat deze zwangerschap niet hoefde.. Het is voor een goed doel..

2. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Wat fijn ook een kloppend hartje!!!

En bedankt voor het duimen :) meestal heb ik er best veel vertrouwen in, het hartje klopte immers en die echo was pas 2 dagen na de bloeding. Maar bij elk krampje word ik onzeker en de tijd gaat vreeeeeeselijk langzaam nu. Symptomen lijken ook zo op en af te gaan dus daar word ik ook onzeker van. Had bij mijn dochter ook wel weinig symptomen dus dat zegt niet veel. Maar goed, dinsdag is niet meer zo ver weg!

Ik verzwijg niet echt dat ik zwanger ben, vertel het niet tegen iedereen natuurlijk, maar mijn familie weet het wel en als iemand ernaar vraagt ga ik het ook niet ontkennen. Heb ook weinig zin om excuses te verzinnen waarom ik het rustig aan moet doen.

Ik duim voor iedereen die nog wat moet afwachten! En natuurlijk ook voor de dames die al een kloppend hartje gezien hebben <3

3. Antoinet1

Antoinet1 Actief lid

15 mrt 2015
    219
    120
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen met een goede echo met kloppende hartjes!

Hier gaat her een stuk minder. Ik ben net terug naar huis gekomen vanuit m'n werk. Ik voelde iets lopen en het was bloed. Wel bruin maar toch best veel! Ik ben erg ongerust, zou m'n eerste echo pas 22 april hebben maar nu kan ik einde van de middag al gaan voor een echo. Echt kramp heb ik niet maar ben nu ineens niet meer misselijk, gisteren nog wel :(
    Willen jullie voor ons duimen?

4. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Antoinet:Oh jeetje wat schrikken! Ik duim voor je hoor!! Succes vanmiddag.

Heeremeisje: Hier moet ik met echo ook wachten op de normale termijnecho. Deze heb ik als ik 'precies' 10wk ben. Dus geduld... Voor mij lijkt de zwangerschap nog steeds erg nep. Klinkt gek, want heb al een beste buik. Maar toch kan ik er nog niet aan wennen. Eerst maar even de echo...

Dl knapt ietsjes op, maar de nachten zijn zwaar. Ze word 's avonds steeds wakker en komt dan bij ons in bed. En midden in de nacht is ze zo benauwd. Dat weet ze niet meer hoe ze moet liggen en hoest behoorlijk. Pufjes werkt dan ook minimaal. Ml en ik inmiddels 3 slechte nachten gehad. Hopelijk vannacht beter slapen, morgen weer werken!

5. Kaje82

Kaje82 Lid

17 nov 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Antoinette, wat spannend. Goed dat je meteen hebt gebeld en nu al voor een echo mag komen. Bloed betekent niet altijd dat er iets mis is. Hou moed en ik duim voor je!

6. Antoinet1

Antoinet1 Actief lid

15 mrt 2015
    219
    120
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties. :)

Wat vervelend voor je dochtertje Corina, lijkt me erg zwaar om haar zo benauwd te zien.

Ik hou jullie op de hoogte.

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Antoinet! Ik weet hoe onzeker die echo's zijn op zo'n moment. Duim heel hard voor goed nieuws!!!

8. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend antoinet! Ik duim ook voor je, hoop dat alles goed is!

Hoe gaat het met jullie buik? Die van mij is 's middags best dik, kan hem dan ook niet meer inhouden. Best lastig, want wil het liefst nog 3 weken geheim houden. 's morgens is mn buik bijna niet te zien.

9. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Antoinette, ik duim voor je!!

Mijn buik staat afhankelijk van wat ik eet opgezwollen. Zijn dus echt men darmen... Soms ook ernstig misselijk, maar is echt met vlagen. Sommige dagen zoals gisteren en vandaag veel minder...

10. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Vreselijk, je zal wel geschrokken zijn :( Hoop dat er gewoon ergens een bloedvaatje geknapt is, dat kan ook voor veel bloed zorgen terwijl er helemaal niks aan de hand is! Ik duim voor je!!!

11. Antoinet1

Antoinet1 Actief lid

15 mrt 2015
    219
    120
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Alles zag er goed uit! :D het hartje klopt en qua lengte zit ons kindje ook precies op de termijn die wij zelf in gedachte hadden. Ik ben nu 8 +1.
    Ze kon geen oorzaak vinden voor de bloeding, inderdaad waarschijnlijk een gesprongen vaatje.

Pff echt een spannende dag geweest, bedankt voor het duimen iedereen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,2 KB
      Weergaven:
      6
  12. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Antoinet, wat fijn dat alles goed is! Ik schrok helemaal van je bericht.Bloed hoeft lang niet altijd het einde te zijn natuurlijk, maar je wilt het gewoon niet zien tijdens je zwangerschap. Gelukkig kon je snel terecht voor een echo en is alles goed met jullie uk! :)

Nneah, mijn duimen draaien ook voor je. Vreselijk als je onzeker bent en de tijd lijkt zo langzaam te gaan.

Corina, heb je geen last van kwaaltjes dan? Voor mij voelde de zwangerschap ook nep/onwerkelijk, tot die misselijkheid begon. Toen dacht ik "Oh ja.." :)

Mijn buik is nog niets aan te zien. Wel handig omdat ik het ook nog even stil wil houden, maar een zwangere buik is toch ook wel weer leuk. Bij mijn zoontjes begon ik pas echt te groeien na 24 weken, dus ben benieuwd hoe lang ik deze keer nog "plat" blijf.

Hier vanmiddag wat rozeverlies gehad. Ik probeer me er niet te druk over te maken, maar toch had ik liever dat het gewoon wit was.
    Bij mijn zoontjes heb ik geen innestelingsbloeding gehad. Deze keer wel rond wat eigenlijk m'n NOD was (en ik dus dacht dat t gewoon een lichte menstruatie was). Vorige week ook nog twee dagen ineens wat rozeverlies, toen weer wit en vandaag dus weer roze. Niet leuk, maar zolang het niet rood word hoop ik dat t goed is.

13. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Jaaa fantastisch nieuws :D nu lekker genieten!

Heeremeisje hier ook nog steeds afscheiding met een licht bruinig kleurtje, op zich niet gek maar toch is t leuker als het wit is. Komt bij jou vast goed! Duim alvast voor je dat het hierbij blijft!

14. Magz

Magz Lid

29 sep 2012
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws! Al die kloppende hartjes :)
    En er kan er nog 1 bij :) hier was ook alles goed. De datum is wel aangepast naar 22 november. Nu dus 7 weken en 5 dagen.
    Hopelijk blijft het goed gaan.

Antoinet wat schrikken zeg! Gelukkig is het verder goed!

15. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat het goed is Antoinet!

16. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Fijn antoinet!!

Mooie echo!

17. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ben erg blij voor je Antoine!!

18. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Weer mooie echo's allemaal!

Heb een vraagje.. ik heb 17 april de echo. Dat is dan 9 weken. Maken ze dan al een uitwendige echo? Zie namelijk een beetje op tegen een inwendige echo...

19. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Inwendige echo viel mij echt 100%mee! Ze dimden het licht, en ik kreeg een dekentje over mijn benen. Plus heel goed beeld!

20. xxdooxx

xxdooxx Actief lid

30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Ik krijg een echo met 10 weken en 2 dagen. De vk vertelde dat ik met een volle blaas moet komen want dan heb je het meeste kans om wat te zien. Ze zei wel als we niks zien wordt het inwendig.

Misschien kan je je beter voorbereiden op inwendig? Kan het altijd meevallen.

Deel Deze Pagina